Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->W353 - Všelijaké dotazy k rekonstrukci
Klíčová slova: Motor, rám, kastle
Určeno pro: Wartburg 353


V tomto tématu je 298 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
25.11.18 - 17:01 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Kamil: tak vymenik jsem včera vytáhl,ale za cenu,že jsem musel matku odbrousit,jak mi vyjde čas,musím to rozkuchat a zkusit to nějak opravit,mezi tím chci nastrikat vymenik,chladič,...

 
25.11.18 - 11:59 Kamil [odepsat]
To duroplast: No ono to tak jde, že tam ta vnitřní strana zůstane, ale to se právě nesmí protáčet šroub v tom plastu vevnitř, pak jsou povolit matky a výměník vytáhnout a vnitřek zůstává viset na šroubech/a hadicích a těsnění/. Myslím, že to tak je.

 
25.11.18 - 11:52 duroplast [odepsat]
To Martin Žůrek: Ja si teda taky matne, ale prece jen vzpominam, ze jsem to mel z motorovy strany vyndany a koukal jsem skrz motorovou stenu na klapky ve vnitrni casti, ktera teda zustala namontovana.

 
24.11.18 - 15:51 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Kamil: a to jsem se chtěl demontazi těch plastů vyhnout :-(,kuwa

 
24.11.18 - 15:18 Kamil [odepsat]
To Martin Žůrek: No, už je to nějaká doba, co jsem to řešil, pod palubkou se k tomu dostaneš, myslím, že těmi stejnými šrouby je přitažena i ta vnitřní část ventilace, tedy plastová rozvodová bedna s ventilátorem. Už si nejsem jistý, jestli hlavy těch šroubů nejsou z vnitřní strany uložené právě v tom plastu, takže když se protáčí, tak je to tam vyžvějkaný...

 
24.11.18 - 14:48 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,potřebuji sundat vyměnik a protaci se mi jeden šroub nebo steft ze 4,nevíte jestli to je steft nebo šroub a jestli se k tomu dostanu demontazi plastů pod palubní deskou,dík za radu

 
21.11.18 - 21:20 Pavel JHB [odepsat]
To duroplast: Já ho měl vyndanej, líp se všechno debordelizuje.

 
21.11.18 - 21:02 duroplast [odepsat]
To Pavel JHB: To jako ,ze se hbv numusi vyndat z auta?
Nebo se vynda , ale vrati se pred nasroubovanim ventilku?

 
21.11.18 - 20:46 Pavel JHB [odepsat]
To jawamaniak22: Dělal jsem to taky, no problem, akorat se MYSLÍM musí podržet sešlápnutej pedál a pak našroubovat ventilky jinak je průšvih, protože to jezdí přes ty díry a zničily by se buď gumičky nebo ty ventilky (už si to moc nepamatuju, je to mrak let.

 
21.11.18 - 18:42 jawamaniak22 [odepsat]
To duroplast: dá, sám jsem to dělal...

 
20.11.18 - 19:46 wojta [odepsat]
To Martin Žůrek: Já slyšel naopak vyhodit tlumič před nádrží za trubku, pak by to mělo hlavně lépe táhnout.. Nezkoušel jsem.

 
20.11.18 - 14:56 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Hraboštraboš : právě hledám,zda někdo nemá s tou úpravou zkušenosti,jestli je to únosné,je to sportovní úprava přímo z knihy.

 
20.11.18 - 14:29 duroplast [odepsat]
Taky bych mel dotaz. Da se pregumickovat dvouokruhovy hbv?

 
20.11.18 - 08:41 Hraboštraboš  [odepsat]
To Martin Žůrek: Lepší zvuk je co? Že auto řve jak postřelená kráva???

 
19.11.18 - 23:10 myslivec [odepsat]
To Martin Žůrek: nejlíp lešenářskou

 
19.11.18 - 21:36 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj ve spolek,někde jsem četl,že pro lepší zvuk se má poslední díl výfuku nahradit trubkou,má s tím někdo zkušenosti,zda to není uz příliš?

 
9.11.18 - 12:45 ovlaky [odepsat]
To Pavel JHB: To asi bude pravda, ale kde je sehnat? Rezavých a oslabených mám přes 10 kusů...

 
8.11.18 - 20:50 Pavel JHB [odepsat]
To ovlaky: Já si MYSLÍM, že jsou pořád stejný, jiný byly jen u prvních samostavů (dříky se zoubkama)

 
8.11.18 - 19:22 ovlaky [odepsat]
Nevíte, kde lze sehnat tlačné pružinky do samostavu zadních bubnových brzd s úzkými čelistmi? Pan Kytka ani pan Kubíček je nemají a náhradu se mi taky nedaří sehnat. Děkuji za jakýkoliv nápad.

 
22.10.18 - 18:44 Martin Žůrek [odepsat]
To Pavel JHB: dík za všechny rady,bývalý majitel byl řidič náklaďáku,tak si nedělám iluze o šetrné použití řazení :-)

 
21.10.18 - 19:40 Pavel JHB [odepsat]
To zurekmartin: Občas se to stane, svědčí to o neurvalém zacházení s řadičkou. Svařit dát novej návlek, ideálně takovej ten červenej gumoplast s zoubkama. Ta vidlička by na to měla jít "akorát" jinak je velkej krok řadicí páky.Když už to budeš mít rozklobaný, tk zkontroluj vůli faudy kloubku a jestli tan tlumič nelítá sem-tam.

 
20.10.18 - 19:51 Martin Žůrek [odepsat]
To Hraboštraboš : líp bych to nerekl

 
20.10.18 - 19:32 Hraboštraboš  [odepsat]
To zurekmartin: Vždycky se zdrbe to, co buď není doma, nebo se špatně shání, nebo se špatně mění. Obvykle se to dá zkombinovat vše dohromady.

 
20.10.18 - 18:24 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
To Hraboštraboš : Ahoj,tak jsem to našel,není to ta vidlicka u radici páky u volantu,ale v motorovém prostoru u stěny je zlomená taková malá vodorovna zasunuta tycinka jako by se zavítem a možná i pruzinkou ci co. :-(

 
20.10.18 - 13:35 Hraboštraboš  [odepsat]
To zurekmartin: Vidlice řadící páky praskla, vyměnit šaltru. U wartburga se to občas stane.

 
20.10.18 - 13:34 zurekmartin [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,prosím o radu,kde začít hledat poruchu,chtěl jsem se dnes projet a nejde mi zařadit zpatecka,ostatní kvalty jdou radit jako po másle,když ji zaradim,tak se radici páka neudrží v poloze zpatecky a i kdyz ji pridrzim,je tam 1 :-(

 
24.09.18 - 13:28 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
To Aleš: Ahoj,zatím jsem na nic nepřišel,kamarád ma podobný problém a taky nevi,co to může rachotit,kdyby prý něco na klice,tak by se to víc trepalo,kdyby něco u pistu,tak to by prý byl jiný rachot,hlavně to nemá souvislost s otáčkami,drnci si to pořád stejně,napadá mě predni díl výfuku,který je k.o.,jestli v něm něco neklepe.

 
17.09.18 - 21:03 Martin Žůrek [odepsat]
[e-mail]
Ahoj,mohl by mi prosím někdo z vás změřit,v kterém místě na dveřích jsou umístěny zpětné zrcátka,myslim ty kovový na rámu u okna,díky moc,nespěchá to.

 
3.09.18 - 22:57 jawamaniak22 [odepsat]
To Martin Žůrek: já vsázím na ložiska na klice, měl jsem to samé při nájezdu 95 tis. od výroby...

 
3.09.18 - 18:47 Martin Žůrek [odepsat]
To Aleš: Ahoj,tak ani po odpojení tlumiče hluku,ani hrnce sani se to neztratilo.Ani po vypnutí volno běžky žádná změna

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-210]   [211-240]   [241-270]   [271-298]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.283831, 19.01.19 - 03:48:39, uptime : 23 dnů 12 hod 15 min, volné místo : 10111 MB
<- leden
2019
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není