Úvod


Odkaz na archiv



Ostatní->Výpalné pro ČKP za povinné ručení opět hrozí
Klíčová slova:
Určeno pro: Netýká se techniky


V tomto tématu je 49 příspěvků

[Předchozí] | [Další]
 
14.03.17 - 13:06 habr [odepsat]
[www]
1
-0
1
To HonzaBK: Honzo, pokusím se ti to vysvětlit na příkladu. Co je lepší, sedět v kriminále nebo mít domácí vězení? Přece obojí je omezení svobody, nebo snad ne? Jen to domácí vězení mi dává větší svobodu rozhodování, kdežto v kriminále za mne rozhodnou jiní a já s tím nic nenadělám. Z toho příkladu je zřejmé, proč bych své RZ nechal v domácím vězení a nedával je k dispozici kriminálu. I ekonomika aspoň u našich vozů je shovívavější pro nevkládání RZ do depozitu, polatky a nutnost starat se, chodit na úřad je sice levnější než placení pojistného, ale rozdíl už není tak velký, abych placení pojistného řešil depozitem.

Jak už jsem psal a ty sám to píšeš, nevěřím svojí vládě a kdo ví, co kdo po volbách vymyslí, kdyby se k moci dostali třeba zelení .... . Rybáři také vytahují sítě až jsou plné ryb. Depozit ještě plný není.

 
14.03.17 - 10:55 HonzaBK [odepsat]
Pořád nechápu, jaký je rozdíl mezi tím jestli mám značky doma nebo v depozitu když nemám STK, tak musím na podvalu na STK tak nebo tak. (samozřejmě jde o to zda to na podvalu povezu nebo to risknu bez STK na značkách). To je podle mě to o co tu běží. Já mám Feldu (rok 1960) a 3 Trabanty v depozitu od roku 2008 a jednoho pionýra od roku 1991 a je to absolutně bez problémů. Samozřejmě souhlasím s tím, že poslancům se nedá věřit a taky mám trošku strach, že by mohli změnit zákon v neprospěch nás depozitářů. Bohužel znám lidi, kteří měli v polopřevodu Aerovku a Feldu a nechtělo se jim na STK loni (přece to nebudu tahat dolů z půdy a mě je to jedno já už to dělat nebudu, a dědici ať si poradí - 70 letý důchodce a nevysvětlíš mu že cena takovýho auta rapidně šla tímto neúkonem dolů)), tak nechali i takovýto auta odhlásit loni v létě. Myslím že takto se ztratilo velké množství techničáků podstatně cennějších aut než Trabantů.

 
9.03.17 - 20:16 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Pajka Vrakař: Jasně, u trabiho je pojištění pár kaček, horší když máš nějaké V6 3.0, tak kvůli tomu, jinak traboše do depozita nedám - nevyplatí se to, jak píšeš.

 
9.03.17 - 19:59 Kellner [odepsat]
[e-mail]
Za T 601 na normálních spz platím 302kč za povinné ručení za rok. Když dám do depozita zaplatím 200kč a jakmile mi skončí technická tak dám minimálně 500kč za podval. S trabantem najedu asi kolem 1000km za rok, a to pouze v létě. V mém případě se depozit nevyplatí. Jinak pro denní potřebu jezdím plechovým autem a zase platím povinné ručení.

 
9.03.17 - 17:56 Pajka Vrakař [odepsat]
To Draisine: I když podval máš, neznamená to, že uděláš TK... Je to prostě past, které nedůvěřuji.

 
9.03.17 - 17:47 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To HonzaBK: Čau krajane, vyzvednutí z depa na základě evidenčky, nebo protokolu z STK s libovolným výsledkem je mi dobrý proto, abych zachránil auto před zánikem, když se někdo rozhodně auta v depu z jakéhokoliv důvodu zrušit. Tak ho prostě vytáhnu a budu dál platit pojištění. To je celý. Já podval mám, ale chápu kolegy co ho nemají. Na druhou stranu, vždycky se dá půjčit.

 
9.03.17 - 16:35 habr [odepsat]
[www]
To Pajka Vrakař: Plně s tebou souhlasím a také depozit ignoruji, je to jednostranná past. Vložit můžeš vůz s platnou i propadlou TK, ale vyjmout jen s platnou, jak ji získáš přes všechny naházené klacky pod nohy už nikoho nezajímá, dokonce mi RZ nevydají ani když vůz zůstane nadále nepojízdný na mém pozemku a to už považuji za omezování mých práv. To ale není to hlavní, čeho se bojím, já nemám ve vládu této země ani za mák důvěry a věřím, že pro peníze jsou schopni kdykoliv i se zpětnou platností uzákonit cokoliv. Třeba i to, že kdo vozidlo má v depu tak je vlastně na nic nepotřebuje a mělo by se zrušit, pak si koupí nové, bezpečnější a ekologičtější. Nebo pokud majitel v nějaké krátké stanovené lhůtě nedoloží kladný protokol z STK, tak vozidlo vyřadí ze zákona jako neopravitelné. Prostě vozidlo v depu je rukojmí a co nemají, s tím nemohou nic dělat a nijak omezovat. V současnosti bych do depa dal pouze RZ od vozidla které fyzicky neexistuje a nechal bych tam neprodejné RZ vyhnít, jinak to není k ničemu dobré. Nemyslím, že nám vláda zavedla produkt ze kterého má mít uživatel větší užitek než provozovatel.

 
9.03.17 - 15:25 Pajka Vrakař [odepsat]
1
-0
1
To HonzaBK: Souhlasím, zase si neodpustím jedno ALE. Kdyby pro dokončení přepisu stačila EK a ne platná TK, bylo by to o něčem jiném. Jenže místo takové úpravy polopřevody rovnou zrušili.

Já současnou funkci depozitu chápu, ale mám z ní strach. Do depozitu bych byl ochotný odložit pouze značky od vozidla, které nemá TK a nehodlám ho používat. Kdo nám ale zaručí, že nepřijdou zase s nějakou změnou a nedonutí nás značky s platnou TK vyzvednout?! A to může být velký problém. Proto radši všechno nechám na značkách a depozit budu ignorovat, jako by nebyl. Nebudu přece ochotně odevzdávat značky jako rukojmí.

 
9.03.17 - 14:25 HonzaBK [odepsat]
A k čemu ti bude vyzvednutí značek z depozitu když nebudeš mít STK, stejně musíš na STK na podválu. Podle mě současné vyřazení vozidla (postaru depozit) je OK. S tím čestným prohlášením je to stejné jako dosud, nyní nahlásíš kde vyřazené auto je uskladněno a zajímalo by mě kdo z Vás pokdu to přestěhuje to jde znovu přehlásit. Nevím v čem je problém odnést značku do depozitu pokud nejezdím a nemám pojištění a pak si pro ni jít. Dnes už je to ve většině měst bez front. Bohužel mě to připadne, že většinu pakárny si zaviníme sami. Proč byl zrušen polopřevod který byl ideální pro přepis auta. Jen proto že se nedodržoval zákon auta se do 10 dnů nedohlašovaly. Já bych zavedl zpět polopřevod s např. tím že pokud nedohlásíš do měsíce dvou... je trvale vyřazeno a ne jak teď aby se prodávající bál prodat auto a někomu dát techničák když mu slíbí přepis, nebo aby se kupující bál dát prodávajícímu penízky, odvézt si auto a pak čekat jak mu to prodávající přepíše. já nechápu že nemůžeme opsat funkční zákon např z Německa nebo jiné okolní země kde to funguje od přihlášení po likvidaci včetně pojištění. Pořád jen zákonodárci vymýšlí pi.....

 
3.03.17 - 10:23 Draisine [odepsat]
[e-mail]
To Pajka Vrakař: Toto bych podpořil - tj aby na vyndání auta z depozitu nebyla třeba STK, popř. STK ano, ale s libovolným výsledkem, nebo klidně jenom evidenčka a je to v klidu. Dodal bych státní garanci na nejméně 10 let (jako, že se to nezmění)

 
3.03.17 - 07:25 Pajka Vrakař [odepsat]
To Trabantista WRC: Stačilo by, kdyby pro vyjmutí značek z depozitu nebyla potřebná platná TK. Z principu by ale tohle prosadit bylo asi složitější, než všechny ostatní projednávané věci...

Mimochodem, mám pojištěných 33 vozidel (i když jsou některá v depu)

 
3.03.17 - 07:02 Pajka Vrakař [odepsat]
Chyba v Metrixu, mělo to jít vedle.

 
3.03.17 - 07:01 Pajka Vrakař [odepsat]
To Pavel JHB: Ručičky určitě má, ale nemože jich najít. Tuším som mu je ale viděl za chrptom!

 
2.03.17 - 22:38 Pavel JHB [odepsat]
To Zahajskej: Bohužel čestné prohlášení obecně je cár papíru na kterej můžeš napsat cokoliv, takže pochybuju, že něco takového projde.

 
2.03.17 - 15:42 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
To Trabantista WRC: Já bych se přiklonil k nějakému čestnému prohlášení, že vozidlo není provozováno. Když jim dříve stačilo čestné prohlášení k vyřazení vozidla z evidence, k tomuto by mělo taky.
Kontrola úřadu, že vozidlo stojí na mém, či pronajatém pozemku? A jak se na něj dostanou? Opět by to byla klička k tomu, aby se vetřeli a případně zkoukli i jiné věci k bonzu. V tomto za mě ne.

 
2.03.17 - 14:42 Yokotashi [odepsat]
[www]
To Trabantista WRC: Za me je lepsi varianta 2, protoze uz uplne vidim, jak tenhle stat zkurvi variantu 1 - budeme platit dve pojisteni misto jednoho.

 
2.03.17 - 12:34 Trabantista WRC [odepsat]
1
-0
1
Dnes jsem byl ve sněmovně za předkladateli návrhu. Zařídím pozvání na jednání příslušných výborů a je třeba, abychom se dostavili. Navrhl jsem tam za nás motoristy ústupové body: 1. povinné ručení na osobu, nikoli auto. Můžeme se bavit o tom, že bude pevně stanovená částka za každé auto, ale musí to být výhodnější než dnešní stav. nebo 2. registrace umístění vozidla na soukromém pozemku, což se doloží výpisem z katastru nebo nájemní smlouvou na garáž a podobně s tím, ýže správní orgán má právo jednou ročně zkontrolovat, zda je vozidlo skutečně umístěno na registrovaném místě. S číím naopak nesmíme souhlasit je, že se musí znaačky dát do depozita, protože je to opruz a papíry vám můžou zrušit a to není prdel. Trabant na veteránských značkách nemá hodnotu, na bílých ano. Registrace by musela být online na webu ČKP a musela by být zdarma, nebo by se mohla provádět na pobočkách pojištoven, které by tak měly detailní přehled o umístění vozidel bez povinného ručení. Pak nemůžou kecat z hladu, že to je kvůli těm 130 000 lidí, co dnes neplatí povinné ručení a mají značky doma. Spočítejte si to, když pokuta za den je 100 korun a pošlou vám to po dvou letech. Slušný vývar. Ozvěte se, chce to prostě akci jako v případě nízkoemisní zóny a taky potřebuju zpětnou vazbu, co se vám víc líbí.

 
27.02.17 - 19:16 ritmo [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Pavel JHB: Přesto v tom vidím větší logiku. Prostě když víš, že nebudeš jezdit ničím větším, tak si pojistíš je motorky a os. auta. Když budeš chtít sednout do náklaďáku, tak si to připojistíš. A řidičák pro nouzové účely? Co je nouze? Kámoš se v hospodě ožral, nebo soused dostal infarkt a je v ohrožení života. Pokud nastane neočekávaná nouze, můžeš jet bez řidičáku. Stejná otázka, smím jet autem co má značky v depozitu v případě nouze?

 
27.02.17 - 17:36 Pavel JHB [odepsat]
To Wimpy: Vazba na RP -to je taky nefunkcni, mel jsem papiry na vsechno + učitelák. Posledních 15 let neučím a s traktorem jsem jel snad 2x. Půl řidičáku do depozita dát nemůžu Znám spoustu lidí, který mají papíry pouze pro nouzové účely nemohu si pomoct, ale i když ta logika je taky všelijaká, tak pořád vychází nejlíp pojištěný auto který jezdí. Pokud je v garáži, nemůže způsobit škodu, není důvod pojišťovat, a je jedno jestli má nebo nemá STK, emise atp. Pojištění na člověka by mělo obrovskou výhodu na bonusy/malusy. Jsi nebepečnej platíš ranec, jsi neškodnej, platíš jakýsi základ.

 
26.02.17 - 17:13 Killer Koly [odepsat]
To KurvikCv: jen aby to nedopadlo jako v anglii. musi mit pojisteni na auto a osobu

 
26.02.17 - 16:52 KurvikCv [odepsat]
To Wimpy: pojištění řidiče má tuším Švajc nebo Belgie...pojistíš se na maximální objem auta kterým budeš jezdit a do čehokoliv sedneš je vlastně pojištěný

 
26.02.17 - 14:42 ritmo [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Wimpy: Přesně tak, protože škodu vždy způsobí řidič a ne auto. Taky by se do výše pojistného toho dal promítnout bodový systém. Jenže to by bylo smysluplné a logické, to v tomhle státě neprojde.

 
26.02.17 - 09:54 Wimpy [odepsat]
Já už to říkám dlouho - pojištěnej by měl být řidič, nikoliv auto (auta). Mohlo by to být vázáno na řidičák, výše pojistného podle skupiny (moto, auto, náklaďák, atd). A kdo by nechtěl jezdit a tudíž platit pojistku, uložil by řidičák do depozita.

 
26.02.17 - 09:44 Mikeš Vrakař BK [odepsat]
[e-mail][www][ICQ]
Ideálním produktem by byla pojistka ve formě havarijka, s krytím na škodu a zdraví v běžných limitech. Tu by musel mít povinně každý řidič. A ne, že si musím pojistit každé další vozidlo co vlastním. Pojištěný pro provoz na poz. kom. bych už byl..

 
26.02.17 - 07:40 Trabantista WRC [odepsat]
To vana: Nízkoemisní zóna (NEZ) v Praze měla být i bez dokončeného okruhu v takzvané minimální variantě. Zrůdné na ní bylo, že diferencovala občany vlastního města na vybrané s trvalým pobytem v zóně, ti mohli i dojet. A pak ty mimo zónu, kteří už nesměli. Výmluva na nedostavění okruhu byla vhodná záminka neztrapnit se. Víme už dnes, kdo za tím stojí - SDA, ale i Auto*mat Ti první chtějí prodávat, ti druzí nenávidí svobodnou individuální dopravu. Vždy budu ten, kdo se jim postaví. A bylo nás hodně odsud z modrých stránek, sáím bych to nikdy nedal.

 
25.02.17 - 15:59 ritmo [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Zahajskej: Ono Absolvovat technickou ještě není takový problém, otázka je s jakým výsledkem. Jestliže tam přijedu s hromadou šrotu, napíší mi do protokolu všechny závady co mají v databázi, ale absolvoval jsem technickou kontrolu.

 
25.02.17 - 13:48 Emylek [odepsat]
[www][ICQ]
Ach jo další zmrdovina , poslouchal sem o tom v rádiu.Opíraj se o to kolik % řidičů způsobí nehodu bez povinného , hrajou na city zase akorád.Je to o penězích a lobingu pojišťoven o ničem jiném a zákonodárci to schválej.Vytáhnout ze všech zase jen peníze , mají to dobře spočítané.Bohatě stačí na lofase který jezdej bez ručení ten fond do kterého nechtěj dávat peníze.Akorád sem zas nasranej.

 
25.02.17 - 10:57 Jurasj A [odepsat]
[e-mail]
To Zahajskej: Presne to, čo si teraz napísal platí na Slovensku. Pokiaľ je auto prihlásené do evidencie, musí každé dva roky absolvovať emisnú a technickú kontrolu. Nikoho nezaujíma, či autom jazdíš, alebo, či ho máš prihlásené s EČ, máš zaplatené povinné ručenie, ale ho máš postavené v garáži na špalkoch a nejazdíš. Ak k po dvoch rokoch neabsolvuješ s autom emisnú a technickú kontrolu, tak Ti z Okresného úradu odbor dopravy príde domov "pozdrav" v podobe složenky na zaplatenie pokuty 160€ za neabsolvovanú emisnú kontrolu a 160€ za neabsolvovanú technickú kontrolu.
V Rakúsku je to zase každému jedno. Aj keď máš auto prihlásené v evidencii, nemáš EČ v depozite, platíš povinné ručenie, ale auto Ti stojí v garáži, alebo na záhrade a nejazdíš s ním, tak nikoho nezaujíma, či si bol, alebo nebol na technickej kontrole. Aj keď budeš mať auto päť rokov bez technickej kontorly a rozhodneš sa, že teraz chcem s autom jazdiť, absolvuješ technickú kontrolu, dostaneš na čelné sklo nálepku o jej platnosti a jazdíš.

 
25.02.17 - 09:33 Zahajskej [odepsat]
[e-mail]
A co třeba úvaha o tom, že bude STK povinné, tj.vozidlo ragistrované bude muset mít VŽDY technickou? Vozidlo bez STK bude vyřazeno z evidence. I takové voloviny panáčky nahoře napadají.
Holt nás stál více svazují, nařizují, povinnují. Dostáváme se do situace, kdy něco vlastnit, je za trest.

 
24.02.17 - 22:55 vana [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Trabantista WRC: emisní zona platí pokud vím ale nebude dřív jak bude hotovej okruh

[1-30]   [31-49]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.168467, 14.11.18 - 19:00:43, uptime : 31 dnů 1 hod 11 min, volné místo : 12162 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
aklenot
duroplast
Ondroun
Pavel JHB
TTT Frank.Colletti