Úvod


Odkaz na archiv



Elektrika->Silnější alternátor pro T1.1
Klíčová slova: alternátor,alternator,baterka,baterie,dobíjení,dobijeni
Určeno pro: Trabant 1.1


V tomto tématu je 7 příspěvků

 
1.01.12 - 13:46 Andre [odepsat]
To Pavel JHB: Jojo, uz sem koukal na obrazky na netu, ze z feldy 1.3 i 1.6 by to tam neslo, vypadaj uplne jinak. Z toho golfa sem si myslel ze by mohl jit, takze diky za potvrzeni domnenky Tim padem si tam sezenu altik z Audi 80, ten totiz dava 90A a vypada taky uplne stejne jak golfackej...

 
1.01.12 - 13:12 Pavel JHB [odepsat]
To Andre: Z filcky se tam nevejde, bez uprav tam jde jen Golf, ale nevim, kolik dava proudu. Mam MPi, cerpadlo 6baru soutezni, svitim, ohrivam okno, hraju, origo altik stiha....

 
30.12.11 - 03:24 Andre [odepsat]
To Juch: Po smrti rozhodne neni. Mam tam strikacku BMM, tzn. palivovy cerpadlo, coz je pro "rozvodnou sit" dost zahul. On ten origo altik samotnej "motor management" zvlada v pohode, ale jakmile zapnu dalsi spotrebic, tak uz to proste logicky nestiha. V lete to nebylo vubec znat, ale ted jak je zima, tak je cela elektrika vic namahana a kazda dalsi zapnuta zarovka (natoz radio + zesilovac) tomu dava zabrat.

To MIKI, Yokotashi: To je prave moje otazka...co tam mechanicky narvu? Jestli tam v poho vleze altik z 1.6 felicie, tak neni co resit, tech 70 A by melo bohate stacit. Je mi jasny ze budu muset vymenit remenici, ale to by prej nemel bejt takovej problem. Spis mi de o to, aby ta osa remenice byla stejna, a hlavne uchyceni, a i celkovy rozmery, prave aby se to nemlatilo s tim olejovym filtrem...

 
29.12.11 - 22:47 Yokotashi [odepsat]
[www]
Ve W1.3 (coz e stejny blok) je asi 1cm za altikem olejovy filtr ... bacha na to.

Jinak tam (elektricky) pasuje cokoliv, co tam mechanicky narves.

 
29.12.11 - 20:31 MIKI [odepsat]
To Andre: 1.6 Fel. by si myslim mela makat bez problemu...

 
29.12.11 - 19:09 Juch [odepsat]
[www][ICQ]
a není to tím spíš že ten altík je po smrti ? Jinak já si do 2T trabíka dal altík z felcky 1,6, tj 70A, a ten dobíjel jako ďábel. Možná tvuj problem je špinavej altík a nebo uhlíky, kdoví jak vypadá uvnitř.Někdy stačí fakt málo.

 
29.12.11 - 18:37 Andre [odepsat]
Nevi nekdo ze zdejsich 4t expertu, z kteryho auta by sel bez uprav (pripadne jenom nejaky drobny) zamenit alternator ve 4t trabantu za silnejsi? Original mi totiz bohuzel nestaci. Holt to palivovy cerpadlo bere hodne... A dneska sem poprvy zapnul radio se zesilovacem, a zjistil ze uz to altik vsechno dohromady absolutne nestiha. Dokonce nedobiji ani ve vysokejch otackach, nejen na volnobeh. Podle me by mohl bejt idealni altik z feldy 1.6, ale ten nevim jestli by tam sel bez uprav.

[1-7]   




Přidat nový příspěvek
Jméno : *
WWW :
E-mail :
ICQ :
Text : *
Jsou povoleny tagy <b>, <i>, <u>, odkazy pište ve tvaru www.neco.xxx nebo http://www.neco.xxx
*1* *2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9* *10* *11* *12* *13* *14* *15* *16* *17* *18* *19* *20*
[Další smajly]



Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.104311, 14.11.18 - 18:12:50, uptime : 31 dnů 0 hod 23 min, volné místo : 12163 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
netOpýr
Wimpy
Zahajskej