Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :


uploadováno 22.11.11 - 14:44.40 
uploadováno 06.10.11 - 15:49.07 
uploadováno 06.10.11 - 15:49.21 
uploadováno 22.11.11 - 14:38.24 
uploadováno 22.11.11 - 14:39.34

uploadováno 22.11.11 - 14:39.54 
uploadováno 22.11.11 - 14:40.43 
uploadováno 22.11.11 - 14:42.25 
uploadováno 22.11.11 - 14:45.13 Kramolín 2008
uploadováno 05.01.09 - 18:55.33

uploadováno 16.02.10 - 11:57.37 Kramolín 2007
uploadováno 01.10.07 - 08:38.15 Erzetka Tetín -  Koněprusy
uploadováno 05.01.09 - 18:54.23 Testování v Milovicích se Seznam.cz teamem
uploadováno 25.04.08 - 18:27.50 Rally Sedliště - páté místo
uploadováno 09.04.07 - 21:12.39
Butov 2007
uploadováno 07.05.07 - 15:03.50 Kramolín 2007 - a bez nárazníku to jede rychleji :-)
uploadováno 01.10.07 - 23:36.53 MobilSalon 2009 
uploadováno 06.04.09 - 20:08.26 eRzetka Cup Zadní Třebáň 2007
uploadováno 27.06.07 - 09:28.18 Rally České Středohoří 2010
uploadováno 13.10.10 - 15:59.29

uploadováno 13.10.10 - 16:01.02 
uploadováno 10.04.07 - 09:04.46 
uploadováno 13.10.10 - 16:03.21 Co je original a co kopie ???
uploadováno 22.04.07 - 20:17.26 
uploadováno 13.10.10 - 16:04.20
tomu říkám lítat kolem auta :-D
uploadováno 14.07.11 - 17:28.17 Podpisová karta pro rok 2011
uploadováno 28.07.11 - 23:00.47 
uploadováno 22.11.11 - 14:42.40 
uploadováno 22.11.11 - 14:43.01 
uploadováno 22.11.11 - 14:43.20

uploadováno 22.11.11 - 14:43.32 
uploadováno 22.11.11 - 14:43.44 
uploadováno 22.11.11 - 14:43.55 
uploadováno 22.11.11 - 14:44.08 
uploadováno 23.11.11 - 19:57.31

Základní informace :
Správce auta :Krteczek
Další spravované vozy :
Založeno :23.12.06 - 20:14
Poslední změna :2.12.16 - 17:45
 
Majitel :Krteczek
Jméno auta :TrabiSubaru
Typ :Trabant 601
Sekce :Trabant závodní speciály
SPZ :TrabiSubaru
Rok výroby :papírově 1970
Barva :Modrá
Karosérie :limuzína
Kategorie :racing

Popis :

Původně pořízeno jako tréningový vůz na Trabant-Wartburg Racing Cup.

Úpravy:
Karoserie:
Válečné barvy Subaru
Okna Makralon
Bezpečnostní rám (made in Bufu)
Rampa s přídavnými světly

Podvozek:
Elektronová kola ATS 5,5´ a 6´, pneu 165/65 R13 (165/55, 16/53-13)
Změna odklonu předních a zadních ramen
Upravené tužší tlumiče
Omezovací pásky zadních ramen
Přední brzdy - vrtané kotouče Felicie
Zadní brzdy - převrtané bubny Trabant 1.1

Interier:
Dobové skořepinové sedačky Metalex
Original závodní volant "Trabantrally"
Čtyřbodové bezpečnostní pásy
Upravená palubní deska
Hydraulická ruční brzda (původní mechanická zachována)
Hasicí přístroj
Odpojovač baterie
Lampička pro spolujezdce
Interkom Terratrip Profesional

Motor:
Čtyřkanál, změna časování, odlehčený setrvačník, snížené hlavy, ...
Karburátor Dellorto 36
Výfuk - dle německé předlohy



Aktuality :

2.12.2016 - Důstojný důchod?
Po mnoha letech činné služby. Po mnoha vyhraných závodech i odřených blatnících se dočkal důstojného důchodu. Trabant vystaven v muzeu v Praze Motole...

uploadováno 02.12.16 - 17:45.30 
uploadováno 02.12.16 - 17:45.41

26.01.2016 - Balíček
Po více jak dvou letech nečinnosti v garáži se začíná pomalu něco dít. Tento balíček je předzvěstí velkých věcí...

uploadováno 26.01.16 - 18:42.03

19.11.2013 - Něco z úspěšné letošní sezony
Tento vůz se letos zúčastnil pouze dvou závodů kde v silné konkurenci získal vždy podiové umístění. Více na foto z II.Podbrdská Rallye Legend a Rally Legend Liberec 2013

Onboard - Podbrdská Rallye Legend - RZ6


uploadováno 19.11.13 - 12:44.04 
uploadováno 19.11.13 - 12:44.13 
uploadováno 19.11.13 - 12:44.23 
uploadováno 19.11.13 - 12:44.34 
uploadováno 19.11.13 - 12:44.45

uploadováno 19.11.13 - 12:44.54 
uploadováno 19.11.13 - 12:45.03 
uploadováno 19.11.13 - 12:45.13 
uploadováno 19.11.13 - 12:45.25 
uploadováno 19.11.13 - 12:45.35

uploadováno 19.11.13 - 12:45.44 
uploadováno 19.11.13 - 12:45.53 
uploadováno 19.11.13 - 12:46.04

29.09.2012 - Dárek k svátku
Tak krásně nám to jelo. Průběžné třetí místo absolutně. A pak v jednom kopci...

Vydrží to náprava nebo ne?
uploadováno 30.09.12 - 22:15.16 
uploadováno 30.09.12 - 22:19.03 
uploadováno 30.09.12 - 22:19.21 
uploadováno 30.09.12 - 22:19.39 
uploadováno 30.09.12 - 22:19.50

uploadováno 30.09.12 - 22:20.05 
uploadováno 02.10.12 - 11:39.00 
uploadováno 02.10.12 - 11:39.33 
uploadováno 02.10.12 - 11:40.23

6.08.2012 - Opět v kondici
Tak po 3/4 roce je Subaru opět v kondici. Po několika nutných úpravách najelo prvních 10 testovacích kilometrů. Ještě zbývá doladit pár maličkostí a můžeme se těšit na první letošní start...

uploadováno 06.08.12 - 12:46.34 
uploadováno 06.08.12 - 12:46.47

23.01.2012 - Poslední závod sezony 2011 + malý tuning

uploadováno 23.01.12 - 13:47.40 
uploadováno 23.01.12 - 13:48.56 
uploadováno 23.01.12 - 13:47.14 
uploadováno 23.01.12 - 13:47.26 
uploadováno 23.01.12 - 13:46.48

uploadováno 23.01.12 - 13:47.00

11.01.2012 - Upoutávka na sestřih sezony 2011 v Trabantu

12.11.2011 - XIV. Rallye Střela - Autostop Rakovník
http://www.facebook.com/photo.php?v=305383476159031

12.07.2011 - II. Rally Litoměřice
Tak jsme víceméně úspěšně dokončili Rally Litoměřice 2011
V úmorném horku na poměrně rychlých tratích jsme díky několika technickým závadám skončili na celkovém 37.místě a 3.místně ve skupině H1.
Místo spolujezdce a hlavního mechanika zaujal bratr Tomáš. Krom počátečních rozpaků a absence silného hlasu (který Címošovi rozhodně nechybí) jsme měli výhodu cca 35 kilo která se pozitivně odrazila v dosahovaných časech.
Ačkoliv auto bylo technicky dobře připraveno, tak nové zadní brzdy vydávali prapodivný zvuk. Nicméně na brzdném účinku to neubralo a tak jsme se věnovali akutnějším problémům. Jeden jsem vyrobil hned v RZ3 při skoku z panelové cesty na šotolinu. Z auta to nevypadalo nijak dramaticky, ale v rychlosti kolem 70km/h jsem při dopadu přetrhnul silentbloky převodovky i motoru. V následném 15timinutovém servisu bylo co dělat abychom to zvládli opravit...
Od začátku soutěže nás také trápil problém s nedostatčnou dodávkou benzínu. Několikrát jsme byli nuceni zastavit a odvzdušňovat palivovou soustavu. Po druhé sekci se nám podařilo tento problém vyřešit a auto fungovalo na jedničku. I na dlouhých a rychlých RZtách se nám dařilo pojíždět vozy o dvě třídy výš.
I přes technické problémy na RZ4 a RZ5 jsme stále byli ve hře o druhé místo. Vše vypadalo slibně a blížil se cíl. Bohužel 400 metrů před samotným cílem rally v pravotočivé zatáčce na šotolině nevydržela poloosa a odporoučela se do věčných lovišť. Nevzdali jsme to a v oblaku prachu jsme Trabanta silou dvou Krtků dostali až do cílové fotobuňky. Nikdy bych nevěřil že po 200metrech může být Trabant tak těžký... :-)

uploadováno 12.07.11 - 16:27.49 
uploadováno 12.07.11 - 16:28.05 
uploadováno 12.07.11 - 16:31.42 
uploadováno 12.07.11 - 16:28.18 
uploadováno 12.07.11 - 16:28.35

uploadováno 12.07.11 - 16:29.10 
uploadováno 12.07.11 - 16:29.23 
uploadováno 12.07.11 - 16:29.48 
uploadováno 12.07.11 - 16:30.00 
uploadováno 12.07.11 - 16:30.11

11.06.2011 - Rally Orlické Hory
Trabant se úspěšně zůčastnil I.Rally Orlické Hory s posádkou Michal Kotek - Jan Cimr. Po počátečních technických problémech se nám podařilo na 46 ostrých kilometrech uhájit 2. místo ve skupině H1 a 32.místo absolutně...


 
uploadováno 20.06.11 - 10:49.02  
uploadováno 20.06.11 - 10:49.25  
uploadováno 20.06.11 - 10:48.06  
uploadováno 20.06.11 - 10:48.42  
uploadováno 20.06.11 - 10:50.35
  
uploadováno 20.06.11 - 10:51.59  
uploadováno 20.06.11 - 10:52.24  
uploadováno 20.06.11 - 10:52.47  
uploadováno 20.06.11 - 10:55.29  
uploadováno 20.06.11 - 10:55.42

17.03.2011 - Brzda

3.01.2011 - Upoutávka na sestřih z celého roku Subaru

25.10.2010 - Další evoluce
Tak jsem zkusil nový výfuk. Montáž a různé úpravy trvaly celou noc. Ráno jsem nechtěl po vesnici dělat randál, takže jsem testování nechal až na dobu těsně před závody v Kramolíně. Testování proběhlo a to s dost katastrofálním výsledkem. Nedalo se nic dělat. Namontovali jsme zpět původní výfuk. Ale problémy přetrvaly. Důvod byl nakonec jinde. Byl to vzdychový filtr. Tedy spíše silonka která tento fltr až doposud suplovala. Jejím odtraněním motor neuvěřitelně ožil. Závody jsme absolvovali bez filtru a nebýt závady na zapalování tak s velmi dobrým výsledkem.
Jelikož v soutěžích které jezdíme nelze jezdit bez filtru, musela přijít inovace. Po vzoru chlapců z RKL Liberec jsme vykuchali starý reprák a použili jeho kostru k výrobě vlastního supersportovního filtru. Jeho přínos bude předmětem dalšího testování.
Dálším krokem kupředu (snad) je naše nové obutí v podobě šestipalcových leštěných kolečkách s obutím Michelin slick 16/53-13. Opět uvidíme teprve při testování jak se na nich auto bude chovat. Zatím lze říct jen tolik, že mu sluší :-)

uploadováno 25.10.10 - 09:51.03 
uploadováno 25.10.10 - 09:53.29 
uploadováno 25.10.10 - 09:51.13 
uploadováno 25.10.10 - 09:51.23 
uploadováno 25.10.10 - 09:51.43

uploadováno 25.10.10 - 09:51.32 
uploadováno 25.10.10 - 09:51.53

21.10.2010 - X.IC WEST Nostalgie Rallye 2010, RZ 1 onboard - Kr

13.10.2010 - Nový výkuk
Konečně se nám podařilo sehnat větší výfuk. Momentálně v kombinaci se čtyřkanálovým motorem. Bude velké překvapení jak to bude fungovat. Vše zatím v režimu testování. Není čas na odladění, tudíž budeme testovat až přímo za provozu. O víkendu nás čeká IC West Nostalgie Rally 2010.

uploadováno 13.10.10 - 15:37.46 
uploadováno 13.10.10 - 15:38.13 
uploadováno 13.10.10 - 15:38.36

10.09.2010 - Rally České Středohoří 2010

20.06.2010 - Rally Show 2010 - Hradec Králové

2.03.2010 - Furt se něco děje aneb konečně pořádný bačkůrky
Za tři týdny nás čekají první závody sezony. Takže přípravy jsou v plném proudu. Obuto na nová kola. Testujeme, zajíždíme, nastavujeme, předěláváme...

uploadováno 02.03.10 - 10:02.55 
uploadováno 02.03.10 - 10:03.08 
uploadováno 02.03.10 - 10:03.19 
uploadováno 02.03.10 - 10:03.32

3.02.2010 - Sestřih našeho ježdění v RC09 od RFK

31.01.2010 - Novinky pro sezonu 2010
Pro sezonu 2010 se na autě chystá několik zásadních změn. Těmi hlavními je nový motor a přestavba přední nápravy na kotoučové brzdy.

uploadováno 01.02.10 - 08:50.09 
uploadováno 01.02.10 - 08:50.27 
uploadováno 01.02.10 - 08:50.45 
uploadováno 01.02.10 - 08:51.45 
uploadováno 01.02.10 - 08:52.03

uploadováno 01.02.10 - 08:51.01 
uploadováno 01.02.10 - 08:51.22 
uploadováno 01.02.10 - 08:52.18 
uploadováno 16.02.10 - 08:54.05 
uploadováno 16.02.10 - 08:54.17

uploadováno 16.02.10 - 08:54.28 
uploadováno 16.02.10 - 08:54.39 
uploadováno 16.02.10 - 08:55.08 
uploadováno 16.02.10 - 08:55.20

7.06.2009 - Záskok
Díky tomu že Dáda se díky času nemůže zúčastnit nadcházejících závodů, oslovil jsem několik "náhradníků" na jeho pozici a nikdo bohužel neměl čas nebo zájem. Oslovil jsem tedy širší okruh lidí, kteří se motají kolem závodů a narazil jsem na člověka, který je krom kamaráda také dobrý "rally novinář". Je to jeho premiéra na horkém sedadle a tak si to užívá už týden před startem. Své zážitky a pocity zveřejňuje každý den na nejsledovanějším českém webu o Rally a jeho články mají nevídanou sledovanost.
Zde přikládám odkazy na již zveřejněné
7 dní do startu : http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=11431&title=7-dni-do-startu-jsem-normalni?
6 dní do startu : http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=11435&title=6-dni-do-startu-na-zapade-klid-(zatim)

Díky Přemkovi "maevad" Budínovi je celý tým dost na očích a tak se budeme snažit neudělat v sobotu v Rokycanech ostudu.
plakát... když už jsme tak všude vidět ;o)
uploadováno 08.06.09 - 08:43.25

25.04.2009 - MaxSport Pneu rallye Kralovice 2009
Dne 25.4.2009 se naše posádka účastnila prvního závodu nově vypsaného seriálu Rallye Cup 2009 - Středoevropský pohár. Premiéra to byla hlavně pro posádku, jelikož jsme startovali poprvé ve třídě "ostrých" aut. Díky chybám soupeřů a stávkování konkurenční techniky se nám podařilo dojet na krásném třetím místě. Naším největším handicepem je v těchto závodech motor které je víceméně seriový. Ten bohužel na "nabroušené pily" soupeřů nestačí. Určitě to budeme řešit protože na tohle odvážná jízda už nezabírá :-)
Celkově hodnotíme závody jako velmi zdařilé a jako úspěšné vkročení do sezony.
pohoda den před závodem
uploadováno 06.05.09 - 14:12.30 Dáda pracuje
uploadováno 06.05.09 - 14:13.13 v garáži přes noc :-)
uploadováno 06.05.09 - 14:13.59 
uploadováno 06.05.09 - 14:14.26 
uploadováno 06.05.09 - 14:14.41
s kamarády pod jednou střechou
uploadováno 06.05.09 - 14:15.13 trochu upravený interier
uploadováno 06.05.09 - 14:19.32 klasická póza našeho vozu :-)
uploadováno 06.05.09 - 14:21.06 ty diváci nebyly placenej kompars - to nadšení je opravdové :-)))
uploadováno 06.05.09 - 14:21.59 Co všechno ten Dáda v krizových situacích zvládá...
uploadováno 06.05.09 - 14:22.49
mává a mává
uploadováno 06.05.09 - 14:23.36 gumy jsou drahý - proto je šetříme 
uploadováno 06.05.09 - 14:24.17

4.04.2009 - Mobil Salon 2009
O uplynulém víkendu se náš team zúčastnil výstavy Mobil Salon 2009. Tak jako každým rokem byla součástí veletrhu výstava "Legenda na kolech" kde krom jiných figurovaly i naše vozy W311, Hycomat a Barkas B1000.

V sobotu a v neděli probíhal též na výstavišti 16.Rallyesprin při Mobil Salonu. I tam jsme měli své želízko v ohni v podobě našeho "Subaru". Auto bylo poskládané doslova na poslední chvíli a dolaďovali jsme ještě i během tréninků. Ve skupině A1 kam jsme spadali s námi soupeřili krom dvou Wartburků i několik "plechovek". Souboje to byli opravdu nelítostné a všichni jsme se tahali doslova o desetinky. Bohužel náš kamarád Bufu v jedné zatáčce zatáhnul trochu moc. Je nám moc líto jeho úžasného auta a doufáme že ho co nejdřív dá opět dohromady.

Závěrem bych rád poděkoval mechanikům Tomášovi, Martinovi, Jiříkovi a Dádovi za rychlou přípravu a přepravu vozu. To co jsme klucí nestihli za celou zimu, vy jste stihli během 14ti dní
Dále poděkování patří mažoretkám za tvorbu atmosféry a Zajdovi za propagaci a samotnou organizaci TWRC.

uploadováno 09.04.09 - 09:38.28 
uploadováno 09.04.09 - 09:42.13 
uploadováno 09.04.09 - 09:38.43 
uploadováno 09.04.09 - 09:39.04 
uploadováno 09.04.09 - 09:39.41

uploadováno 09.04.09 - 09:39.56 
uploadováno 09.04.09 - 09:40.24 
uploadováno 09.04.09 - 09:40.42 
uploadováno 09.04.09 - 09:41.00 
uploadováno 09.04.09 - 09:41.20

uploadováno 09.04.09 - 09:41.36 
uploadováno 09.04.09 - 09:41.59 
uploadováno 09.04.09 - 09:42.36

22.03.2009 - Ručka dokončení, další přípravy
Tak ruční brzda je hotová, odvzdušnění v pohodě. Skoro hotový odpojovák, až na to že moc neodpojuje, holt nějakej šmejd...
Na závěr téměř hotová lyžina, i když u Trabanta trošku postrádá smysl.

uploadováno 22.03.09 - 21:16.51 
uploadováno 22.03.09 - 21:17.29 
uploadováno 22.03.09 - 21:18.08 
uploadováno 22.03.09 - 21:18.51 pojízdná garáž
uploadováno 30.03.09 - 12:48.10
Jako když tam patří...
uploadováno 30.03.09 - 12:48.34

16.03.2009 - Hydraulická ručka
Pro zvýšení brzdného účinku byla namontována hydraulická ruční brzda. Nakonec původní mechanická (nyní už jen ve funkci parkovací) se posunula o pár centimetrů blíže k řidičově sedadlu a vedle vzniklo dostatečné místo pro novou brzdu. I tak to byl boj o milimetry, aby se to tam všechno vešlo.

uploadováno 16.03.09 - 08:19.51 
uploadováno 16.03.09 - 08:19.59 
uploadováno 16.03.09 - 08:20.17

2.03.2009 - Klec na splašenýho krtka
Tak a je to tady :-)

Zatímco jsem pořádal Technické školení v Blatné, tak mí nejbližší kamarádi na mě ušili boudu. Teda vlastně klec. Konečně náš závodní vůz dostává ty správné poznavácí znaky a důležité bezpečnostní prvky. Děkuji tímto všem zúčastněným. Rám je naprosto famózní. Opravdu poctivá profi práce.

Zbývá necelý měsíc do prvních závodů v Č.B. a na autě je ještě kupa práce. Krom dotření rámu a podlahy, což je to nejmenší, nás čeká ještě instalace odpojovače baterie, interkomu, nové úchyty sedaček, nová (doufám že makralonová) okna, dorazy obou náprav, hydraulická ručka, promazání a mnoho dalšího... Bude to malej zázrak pokud se vše podaří.

uploadováno 04.03.09 - 08:50.16 
uploadováno 04.03.09 - 08:50.40 
uploadováno 07.03.09 - 19:34.32 
uploadováno 07.03.09 - 19:34.49 
uploadováno 07.03.09 - 19:35.24

uploadováno 07.03.09 - 19:36.12

9.01.2009 - Buzerák šou 2009
Popis ať si napíše Krteczek, dodávám jen videa




Druhá jízda je bohužel až od druhé poloviny vinou stávkující techniky...

8.01.2009 - Probuzení ze zimního spánku
Jelikož se s Trabikem chystáme v sobotu na závody na sněhu, bylo potřeba jej probudit ze zimního spánku. Přezuli jsme na zímní pneu, ale žádnou velkou radost z nich nemám. Pneu sice zimní jsou, ale auto na nich vůbec nefunguje. Testovací jízda málem skončila u souseda ve vratech. Na závodní trať máme v záloze ještě kola s pořádnýma drapákama, tak to snad bude lepší...

uploadováno 09.01.09 - 12:51.46 
uploadováno 09.01.09 - 12:52.09 
uploadováno 09.01.09 - 12:52.44 
uploadováno 09.01.09 - 12:53.02 
uploadováno 09.01.09 - 12:54.02

5.01.2009 - Erzetka Tetín
Přidávám pár foteček z poslední loňské Erzetky - Tetín-Koněprusy

Díky našim kamarádům Bleskymu a Slimovi vzniknul sestřih ze všech našich závodů Rallye Cupu 2008. Ke shlédnutí zde



http://www.stream.cz/video/211501-m-kotek-d-svatos-trabant-601-rallyecup2008


Erzetka Tetín -  Koněprusy
uploadováno 05.01.09 - 18:45.20 Erzetka Tetín -  Koněprusy
uploadováno 05.01.09 - 18:51.08 Erzetka Tetín -  Koněprusy
uploadováno 05.01.09 - 18:51.36 Erzetka Tetín -  Koněprusy
uploadováno 05.01.09 - 18:52.08

14.11.2008 - Rallye Pongratz KRALOVICE
Druhý listopadový víkend patřil pro naši posádku letošním poslením závodům započítávaným do seriálu Rallye Cup 2008. Byla to zároveň naše velká a hned několikanásobná premiéra. Byli to zatím asi největší závody které jsme jeli - celkem 13 RZ a hlavně 4 RZ se měli jet v noci. Vzhledem k mojí barvosleposti a Dádově šerosleposti jsme čekali nějaký průšvih. Ten se nám naštestí vyhnul a noční RZ jsme si užili naplno. V celkovém bodování Rallye Cupu jsme byli na druhém místě hned za J.Zajícem a tyto závody měli rozhodnout o vítězi. Nakonec jsme více štěstí měli my a tak krom zlata v samotné soutěži jsme si odvezli i zlato za celý seriál Rallye Cup 2008.
Díky soupeřům (hlavně malýmu Zajdovi) za skvělé souboje a hecování, díky mechanikům za supr přípravu auta, Dádovi za navigaci a všem ostatním za podporu...
Zde je několik fotek pro přiblížení atmosféry závodu...

uploadováno 19.11.08 - 15:55.10 
uploadováno 19.11.08 - 15:56.42 
uploadováno 19.11.08 - 15:57.50 
uploadováno 19.11.08 - 16:02.04 
uploadováno 19.11.08 - 22:39.06

uploadováno 19.11.08 - 22:39.53 
uploadováno 19.11.08 - 22:40.28 
uploadováno 19.11.08 - 22:43.20 
uploadováno 19.11.08 - 22:51.58 
uploadováno 19.11.08 - 22:53.15

uploadováno 19.11.08 - 22:54.49 
uploadováno 19.11.08 - 22:44.05

29.08.2008 - Trabantsraz Vrbno u Blatné
Letošní očekekávaná akce pro každého Trabantistu závodníka dopadla opět na jedničku. Organizátoři připravili jako vždy perfektní sraz kde si přišli na své všichni. Na programu bylo krom jiného několik soutěžních disciplín které spadaly do bodovaného poháru TWRC a tak jsme se snažili utrhnout co nejvíc bodíků. To se i povedlo takže spokojenost byla o to větší.

Chtěl bych poděkovat "konkurenci" Bufíkovi a hlavně Jerrymu že rozebral kus svéhou auta abychom mohli otestovat náš nový motor s pořádným výfukem. Furt jsem nebyl spokojen s novým motorem a tak přišlo testování. Jeho výsledkem je že by to zřejmě chtělo upravit výfuk a trošku těžší pravou nohu. Až Bufu mi ukázal co onen motor opravdu vydrží. Normální člověk nemá to srdce točit motor do nesmyslných otáček, ale s panem instruktorem Bufu šel motor ochotně až k hranici 7000 ot/min. Takže poučení pro mě - nosit těžké boty...

uploadováno 09.09.08 - 09:32.40 
uploadováno 09.09.08 - 09:33.56 
uploadováno 09.09.08 - 09:59.52 
uploadováno 09.09.08 - 10:00.36 
uploadováno 09.09.08 - 10:01.01

uploadováno 09.09.08 - 10:01.35 
uploadováno 09.09.08 - 10:02.12 
uploadováno 09.09.08 - 10:02.43 
uploadováno 09.09.08 - 10:03.20

15.06.2008 - Rally Sliperry IV - Bělá pod Bezdězem
Dve 15.6.2008 jsme se zúčastnili čtvrtého závodu Rally Sliperry Cupu 2008. Závod se jel na nově zrekonstruované trati v Bělé pod Bezdězem. Svezení to bylo opravdu krásné a na trati se střídaly rychlé úseky, retardéry, ostré zatáčky, ... myslím že tam nic nechybělo.
Ve třídě A0 do které jsme s naším Trabikem spadali bylo celkem 8 vozů. Krom dvou ostrých trabantů nám konkurovalo několik Fiatů 126. A musím uznet že jim to jelo...

uploadováno 18.06.08 - 12:09.50 
uploadováno 18.06.08 - 12:10.38 
uploadováno 18.06.08 - 12:11.27

14.06.2008 - Erzetka Lážovice


Dne 14.6.2008 jsme úspěšně absolvovali závod s názvem Erzetka Lážovice. Startovní pole bylo pestré a výběr trati již tradičně perfektní. Trošku nás trápilo auto, "nový" motor se ukázal jako nevhodný a měli jsme potíže s nefunkčními zadními brzdami. Nicméně závod jako takový hodnotíme jako zatím absolutně nejlepší v této sezoně. Dojeli jsme si pro krásné druhé místo v kategorii P5.
Velké díky patří všem členům KRT za velikou podporu a technicko pomoc.

Zde je odkaz na humorné video z kabiny. Průjezd 6RZ: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/42714/Erzetka_Lazovice_onboard_male.wmv_9.38MB.html


Atmosféra před závodem
uploadováno 17.06.08 - 15:32.13 retarder Lážovice
uploadováno 17.06.08 - 15:32.49 retarder u Bykoše
uploadováno 17.06.08 - 15:33.29 retarder u Bykoše
uploadováno 17.06.08 - 15:33.57 retarder Nové Dvory
uploadováno 17.06.08 - 15:34.26
Mechanik pod autem
uploadováno 17.06.08 - 15:35.08 Kamion Tuning
uploadováno 17.06.08 - 15:35.39 spící mechanik
uploadováno 17.06.08 - 15:36.05 Palivoměr
uploadováno 17.06.08 - 15:36.42 
uploadováno 17.06.08 - 15:37.22

uploadováno 17.06.08 - 15:38.17 
uploadováno 17.06.08 - 15:39.00 staové městečko
uploadováno 17.06.08 - 15:39.44 ...najdi netrabanťáka
uploadováno 17.06.08 - 15:40.23 Stupně vítězů - P5
uploadováno 17.06.08 - 15:40.49

1.06.2008 - Máme "nový" motor
Přes víkend proběhlo několik změn v motorovém prostoru Trabantíka.
Díky Hoďovi máme funkční motor.
Naproti minulému motoru je tento osazen novým alternátorem z Felicie, přetryskovaným karburátorem (made by Bufu, a novým zapalováním (kladívka). Uvažujeme o použití elektronického zapalování od firmy Imsoft, ale do příštích závodů jej zřejmě nestihneme nastavit a otestovat.
Velký dík za vydatnou pomoc při výměně dílů patří Martinovi a Tomášovi, bez kterých by to nešlo.

uploadováno 02.06.08 - 08:59.59 
uploadováno 02.06.08 - 09:00.39 
uploadováno 02.06.08 - 09:01.27 
uploadováno 02.06.08 - 09:02.18 
uploadováno 02.06.08 - 09:02.54

uploadováno 02.06.08 - 09:03.40 
uploadováno 02.06.08 - 09:04.28

20.05.2008 - 8.5.2008 - Slalom Katovice
Ve čtvrtek 8.5.2008 se náš team zůčastnil prvního ročníku Řádění mezi kužely v Katovicích. Závod byl bodován v rámci TWRC. Závod se nám vyvedl dle představ, auto fungovalo, jen pilot bude muset víc trénovat :-)

Zde jsou dvě kraťoučké videa z akce


http://uk.youtube.com/watch?v=cP_RZ5-ZeT0


http://uk.youtube.com/watch?v=PHjEOxw2DPY&feature=related

uploadováno 02.06.08 - 08:47.25 
uploadováno 02.06.08 - 08:48.14 
uploadováno 02.06.08 - 08:50.18 
uploadováno 02.06.08 - 08:49.12

18.05.2008 - V den natočených 10tis km, motor KO
Říká se, že nový motor a motor těsně před smrtí nejlépe jede. To, že Naše Subarko hezky jelo, byla všeobecně známá věc. Jen ten zvuk připomínal sypající se železo...
Dnes 17.5.08 na Rally Sliperry ve třetí nedojeté erzetě se motor definitivně zastavil. Srdíčko dotlouklo. Máme měsíc na to, abychom sehnali srovnatelnou náhradu. Bude to asi těžká písemka.
Ještě že nejezdíme na závody po svých
uploadováno 18.05.08 - 20:41.24 Ještě že nejezdíme na závody po svých
uploadováno 18.05.08 - 20:43.49 V garáži vedle brášky. Hned asi nevyjede
uploadováno 18.05.08 - 20:45.43 Na prvním válci se něco stalo
uploadováno 18.05.08 - 20:46.41 Stalo se něco ošklivého. Motor se ani nehne
uploadováno 18.05.08 - 20:50.04
Hliník napečený na svíčce...
uploadováno 18.05.08 - 20:51.23 Smutné Subááááru
uploadováno 18.05.08 - 20:52.57

6.04.2008 - Mobil Salon 2008
Po náročné sobotě jsme se rozhodli, že přeci jenom poejdeme na další nedělení závod do Českých Budějovic. Počasí nám přálo, startovní pole bylo rozmanité. A těch Trabantů
Díky špičkové péči mechaniků a schovívavosti soupěřů se nám podařilo obhájit loňské třetí místo ve třídě do 1000 ccm a první místo ve skupině A1 TWRC.
samej Trabant...
uploadováno 10.04.08 - 08:34.39 Trabantí hnízdo
uploadováno 10.04.08 - 08:34.16 Trabantí hnízdo
uploadováno 10.04.08 - 08:33.59 ...no někdy to prostě dospat musím...
uploadováno 10.04.08 - 08:35.02 Na tréning jsme použili kola 165/55, ale ukázaly se na tuto trať jako nevhodné
uploadováno 10.04.08 - 08:35.29
Nejostřejší zatáčka trati
uploadováno 10.04.08 - 08:35.46 ...a zpátky do depa
uploadováno 10.04.08 - 08:36.04

5.04.2008 - Erzetka Tmaň
Ve dnech 4.-5.4.2008 náš tým absolvoval amatérské závody s názvem Erzetka Tmaň. Tyto závody jsou započítávány do seriálu TWRC a Rallye Cup 2008. V obou případech se nám podařilo utržit nějaké ty bodíky.
Byly to první letošní závody a vše se povedlo přesně podle našich představ. Děkuji tímto všem zúčastněným, především pak Dádovi (navigátor, mechanik, kamioňák), Fešákovi (hlavní mechanik, perfekcionalista), Jiříkovi (Mechanik, diagnostik, dislektik). Myslím, že jako celek jsme už z dálky vypadali jako profi team :-)
Takže podvozek naladěn, Brzdy OK, ještě upravím tu křivku předstihu...
uploadováno 10.04.08 - 08:17.10 Garááááž
uploadováno 10.04.08 - 08:17.29 Ready to go
uploadováno 10.04.08 - 08:17.49 Kosa u Tmaně
uploadováno 10.04.08 - 08:18.14 Kosa u Tmaně II
uploadováno 10.04.08 - 08:18.33
Tmaň
uploadováno 10.04.08 - 08:18.51 Dobrý chlapi, všechno v cajku
uploadováno 10.04.08 - 08:19.07 Mechanici v akci
uploadováno 10.04.08 - 08:19.27 Takže, červená(jahodová) - pozor pozor horizont, brzdička, Levá tři
uploadováno 10.04.08 - 08:19.46 Posádka před startem
uploadováno 10.04.08 - 08:20.17
Počkej až dosáhnu na pedály. Vám ukážu jak se jezdí...
uploadováno 10.04.08 - 08:20.32

3.04.2008 - Nová palubní deska
Vzhledem k tomu že stará palubní deska vypadala dosti příšerně a neplnila svoji funkci, došlo k její výměně. Použit byl nejstarší typ palubní desky. Autor návrhu : Krteczek, realizace: Fešák, Jiříček

Oběma klukům velmi děkuji. Odvedli profi práci.

uploadováno 08.04.08 - 10:10.26 
uploadováno 08.04.08 - 10:10.53 
uploadováno 08.04.08 - 10:11.24 
uploadováno 21.04.08 - 09:47.15

31.03.2008 - Pár dalších proměn
V neděli proběhlo pár dalších kosmetických proměn. Auto dostalo nový obleček. Velký dík patří krom jiným hlavně Címošovi a Ondrovi že ochotně přijeli a perfektně nám "oblékli" auto...
Normální modrej Trabant...
uploadováno 31.03.08 - 09:48.58 Takhle vypadá zcela obyčejně
uploadováno 31.03.08 - 09:52.33 ...
uploadováno 31.03.08 - 09:53.18 Už se začíná rýsovat nová image
uploadováno 31.03.08 - 09:55.51 ...strašně šikovnej pan Címoš
uploadováno 31.03.08 - 09:56.26
Akrobat I.
uploadováno 31.03.08 - 09:57.08 Akrobat II.
uploadováno 31.03.08 - 09:59.10 Nový vůz
uploadováno 31.03.08 - 10:00.28 Nové válečné barvy
uploadováno 31.03.08 - 10:01.57 
uploadováno 21.04.08 - 09:44.50

uploadováno 21.04.08 - 09:45.17 
uploadováno 21.04.08 - 09:45.50 
uploadováno 21.04.08 - 09:46.22

28.03.2008 - Pár změn
Autíčko prodělává pár kosmetických změn. Asi nejzásadnější jsou silnější brzdy z Wartburga. Tímto děkuji Jiříkovi za velmi vydatnou pomoc přijejich montáži a všem kamarádům na telefonu za řešení nastalých problémů :-)
Porovnání bubnů W353 X Trabant
uploadováno 28.03.08 - 13:53.16 Porovnání bubnů W353 X Trabant
uploadováno 28.03.08 - 13:53.35 Malý Velký mechanik se zlatejma ručičkama
uploadováno 28.03.08 - 13:53.51 osazený štít W353
uploadováno 28.03.08 - 13:54.15 nezbytná podložka k vystředění bubnu
uploadováno 28.03.08 - 13:54.39
nezbytná podložka k vystředění bubnu
uploadováno 28.03.08 - 13:55.00 ...něco tomu chybí...
uploadováno 28.03.08 - 13:55.24

14.02.2008 - Dostali jsme se mezi dospělý WéErCéčka
Dnes vyšel článek na hlavním českém serveru eWRC.cz zabývající se českou a světovou rallye.
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=7772

Díky Přemku "Maevadovi" Budínovi za to že se zajímá o amatérskou rallye a její jezdce.


Komentáře :

 
1.10.12 - 08:16 Krteczek [odepsat]
To Ori: Aktualizace. Na uplynulé soutěži se v jednom kopci opřela ručička tachometru o zarážku z druhé strany a dále již nemohla. Kolik je to v km/h se ale můžeme jen dohadovat...

 
24.01.12 - 22:54 Krteczek [odepsat]
To Ori: Kolik to vytáhne nevím. Objektivně to ještě nikdo nezměřil. Záleží na použitých kolech. Každopádně ručička tachometru ukazuje tam co už dávno nejsou žádný čísla

 
24.01.12 - 17:43 Krteczek [odepsat]
To habr: To je věc kterou ještě nemám úplně nacvičenou. Ale přes zimu se snažíme naučit jízdu po dvou kolech od startu až do cíle. Do teď jsme tento styl užívali jen ve vybraných pasážích...

 
24.01.12 - 17:31 Ori [odepsat]
kolik z nej nejvic vytahnes? jak tak koukam na ta videa vypada to, ze si obcas svistite velmi rychle

 
24.01.12 - 16:23 habr [odepsat]
To Krteczek: Koukám na fotky a videa z tvých jízd a kladu si zásadní otázku. Proč jsi ten závod vlastně vzdal? Vždyť jsi mohl pokračovat po obou levých kolech, těm přeci nic nebylo. Když budeš mít bobky z každé prkotiny, tak body na konci roku nebudou!

 
24.01.12 - 16:15 habr [odepsat]
To BUFU: A není ta úprava spíš módní výstřelek? Moderní auta nyní mají zapojení světel tak, že při zatáčení vpravo se rozsvítí navíc pravý přídavná reflektor natočený vpravo. On možná Krtek nepochopil jak to mají udělaný a jen to vylepšil po svém. Prostě natočil rovnou hlavní světlomet s flexibilním upevněním.

 
24.01.12 - 13:32 Krteczek [odepsat]
To BUFU: To zas Címoš byl moc napapanej.
Co myslíš, jako rozbíhavost udělá takovejhle tuning?

 
23.01.12 - 18:09 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: tebe ta pravá strana nějak přitahuje

 
7.12.11 - 20:12 Krteczek [odepsat]
To KurvikCV: Hůůůstý


 
1.02.11 - 23:04 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To menyjak: a dáš ho na tu Škodovku nebo na toho Renaulta :-))

 
1.02.11 - 19:29 Krteczek [odepsat]
To menyjak: Tak právě z toho jsme taky vycházeli...

 
1.02.11 - 19:24 menyjak [odepsat]
já bych si chtěl udělat právě ten saxík a nákres sem našel jen pro wartburg motor

 
1.02.11 - 18:02 Krteczek [odepsat]
To menyjak: pokud myslíš příčnej výfuk, tak ten je dle plánku "Šlehofera". Ten kroucenej saxofon je dělanej podle motoru. Pokud můžu doporučit, tak se drž Šlehofera...

 
1.02.11 - 17:51 menyjak [odepsat]
nebyl by nákres toho výfuku?já ho nikde nemůžu najít

 
26.10.10 - 14:59 Krteczek [odepsat]
To Hany: Sám mám málo

 
26.10.10 - 14:48 Hany [odepsat]
Hodily by se my levne ty ATS:-)

 
25.10.10 - 18:56 Krteczek [odepsat]
To Jerry: Tobě se nelíběj? A já z nich měl takovou radost když jsem je sehnal

 
25.10.10 - 18:36 Jerry [odepsat]
To Krteczek: Krtku...sereš mě s kolama

 
25.10.10 - 13:43 Krteczek [odepsat]
To Juch: Kunice už letos asi nezvládnem. Ale čeká nás dost jiných akcí. Určitě dám včas vědět...
PS: A děkuju za ramena, nějak jsem se nemohl utrhnout od slalomu

 
16.09.10 - 20:17 Juch [odepsat]
[www]
To Krteczek: Tak co chystáte se letos v sobotu opět do Kunic na zámek ?

 
16.09.10 - 19:53 Krteczek [odepsat]
Po úspěšně odjeté soutěži "I.Rally České středohoří" soutěžíme na stránkách http://www.dudadesign.cz/soutez/soutez10.htm o jeden z nejlepších průjezdů. Pokud vás zaujme naše "rozevlátá" jízda, prosím dejte hlas. Za KRT děkuje Krteczek

 
2.02.10 - 19:17 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To Ondra Ptak: No myslím, že lehký život ji nečeká...

 
2.02.10 - 19:00 Ondra Ptak [odepsat]
To Krteczek: Jeee, tu napravu odnekud znam. Doufam ze ti bude slouzit dobre

 
1.02.10 - 19:24 Karel M. [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: To jsem předpokládal

 
1.02.10 - 19:19 Krteczek [odepsat]
To Karel M.: Dobrá otázka ALe nebudou. Už na ně čeká jiné auto...

 
1.02.10 - 19:15 Karel M. [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: nebudou ty puvodní waraní brzdy na prodej?

 
7.09.09 - 07:49 Krteczek [odepsat]
To BUFU: Kráááásný. Jsem zvědavej až to bude v autě. Ty máš zlatý ručičky

 
6.09.09 - 19:59 Jerry [odepsat]
To BUFU: Takže domluveno jo? Otestuje se u mě v autě, já ho náááhodou "zadřu", Krtkovi se řekne že prostě nic nebude...a mě to pak nenápadně víc pojede

 
6.09.09 - 14:07 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
http://www.youtube.com/watch?v=04ZLJ0XUnE8
hen hen cože voni už jeli jo

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-120]   [121-150]   [151-180]   [181-184]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2019 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 1.703458, 21.09.19 - 04:26:54, uptime : 195 dnů 16 hod 33 min, volné místo : 8978 MB
<- září
2019
->
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není