Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :

el.topení
uploadováno 08.06.07 - 23:31.09 Montáž
uploadováno 15.06.07 - 16:34.52 Před montáží
uploadováno 15.06.07 - 16:34.35 el.topení-detail
uploadováno 08.06.07 - 23:31.59 Větrák-detail
uploadováno 15.06.07 - 16:34.07
Výfuk
uploadováno 16.07.06 - 20:43.21 Autoalam vlastní výroby
uploadováno 16.07.06 - 20:44.03 Detail autoalarmu
uploadováno 16.07.06 - 20:44.17 Zdvojovač napětí 6/12V vlastní výroby
uploadováno 16.07.06 - 20:44.32 Poslední úprava na závěr a trochu pořádku pod kapotou
uploadováno 18.07.06 - 09:54.48
Zámek Jemniště s Japonkou p.Sachiko
uploadováno 22.09.08 - 19:33.48 Na zámku Jemniště (p.Sachiko obdivovatelka z Japonska)7-2006
uploadováno 22.09.08 - 19:34.58 Motor
uploadováno 12.11.08 - 14:27.55 Vnitřek
uploadováno 12.11.08 - 14:28.36 Z boku
uploadováno 12.11.08 - 14:29.08
Předek
uploadováno 12.11.08 - 14:29.41 Levý bok
uploadováno 13.11.08 - 13:57.24 LP kolo
uploadováno 13.11.08 - 13:58.17 LZ kolo
uploadováno 13.11.08 - 13:59.02 PP kolo
uploadováno 13.11.08 - 13:59.44
PZ kolo
uploadováno 13.11.08 - 14:00.24

Základní informace :
Správce auta :Šipof
Další spravované vozy :
Založeno :16.07.06 - 19:35
Poslední změna :21.06.09 - 11:10
 
Majitel :Šipof
Jméno auta :
Typ :Trabant 601 S
Sekce :Trabant 601
SPZ :
Rok výroby :1979
Barva :
Karosérie :limuzína
Kategorie :klasik

Popis :

Trabant 601S r.v. 1979, původně 6V,
Zadní pera vinuté, převodovka (tripode), Hycomac
Vybavení: Ekonoměr, autorádio, koncovka výfuku, fanfáry, samonavíjecí pásy

V roce 1989 výměna karoserie a celková oprava vozidla,
V roce 2005 výměna prasátek, čelistí, paken a brzd.rozvodů
V roce 2005 jsem jej koupil a pokračoval jsem v renovaci, stav tachometru: 40.000 Km
V roce 2006 nový lak, ošetření podvozku a dutin, přestavba na 12V, montáž autorádia
V roce 2007 oprava přední nápravy, výměna čepů, prasátek a čelistí, stav 44.000 Km,
oprava zadní nápravy-výměna silembloků, seřízení geometrie a sbíhavosti,
výměna motoru z r.1988 naj.cca 20.000 km, karburátor 28 H 1-1,
výměna spojky+silembloku,
montáž ekonoměru,
V roce 2008 výměna autobaterie, předních blinkrů, předních světel H4 xenon 100W,
předních zimních pneu (stav 54.790 Km)
Spotřeba paliva: 5,5-5,9 l/100Km při rychlosti do 80 Km/h
Stav tachometru: 55750 Km, motor 30.000 Km ke dni 5.12.2008, STK do 06/2009

V roce 2009 v dubnu výněba nového předního dílu výfuku,
v červnu po STK

Aktuality :

V databázi není žádná aktualita.

Komentáře :

 
9.11.07 - 21:00 pilot 601 [odepsat]
No pane Šipof,si dovolím napsat,že jste malej českej génius,poněvač si myslím,že s tím ventilátorem Ste nás dostal asi více,že jo chlopi,no ne????????????A tyhle vojenský rádio amatéry mám vůbec nejradši,voni dělaj jakoby nic a tichá voda břehy meje....Teď zrovna mě jeden napad:Říká velitel mužstvu,Pozor chlopi,teď příjde taková malá kontrolní otázka,Se nám kurva posrala vysílačka,nevíte to někdo z Vás opravit?????Pane,říká jeden z mužstva,já bych to svedl,jsem rádioamatér,je to tá elektronková,nebo jaká to je?????No vždyť tá v tanku,vy tupci!!!!!!!!!!!!!Takže v japonsku se tomudle říka KAIZEN,za komoušů by to byl takovej malej zlepšovací návrh,no a kdyby to viděli soudruzi v NDR,tak to by fakt byla snad i nobelova cena............Děéékujeme!!!!!!!!!

 
21.06.07 - 22:43 Šipof [odepsat]
To Filip: To ani není poznat, že ten větrák tam vadí a nějak omezuje proudění vzduchu v době jeho vypnutí. Co se teplého vzduchu týče, tak ten mu neublíží, to by musel mít teplotu okolo 95°-100°C.

 
18.06.07 - 23:35 Filip [odepsat]
To Šipof: ale jinak je to opravdu krasavec je vidět že si vyhraješ s detajlama. víc takovejch kousků.

 
18.06.07 - 23:31 Filip [odepsat]
To Šipof: ten větrák tam asi spíš zavazí při topení a taky pozor na teplotu vzduchu co tou trubkou jde, asi se ti brzo zpálí (i když je kovovej tak má plastový díly) 6W je asi menší výkon než fouká ten origo větrák od motoru jediná výhoda je to foukání po vypnutí motoru.

 
15.06.07 - 17:18 Šipof [odepsat]
To Beros: Vetilátor jsem sehnal ze starého PC, tento pro dobrý výkon mi vyhovuje. Spotřeba je asi 6W.Po zhasnutí motoru ventilátor ještě topí asi 25 min. Doslova vytahuje teplo ze třech míst (z prostoru válců, výfukového potrubí a od výfuku). Podle mého názoru prostě fouká jako klasický ventilátor.

 
10.06.07 - 18:14 Beros [odepsat]
Prosím o radu kde se dá sehnat takový ventilátor na topení..
vše co jsem viděl mělo vývody do 90 stupňů.
Díky Beros@volny.cz


 
11.10.06 - 08:24 Juch [odepsat]
[www]
To Šipof: jo, už je to 12V, předtím to skoro neblikalo, teď to uplně září a vše svítí jak má.

 
1.09.06 - 07:52 Juch [odepsat]
[www]
To Šipof: no to se vídí malo, zvlaště u nich v japonsku.

 
8.08.06 - 21:57 Šipof [odepsat]
To Juch: "Říkala, že je moc pěkný, takový se vidí jen málo" .

 
7.08.06 - 07:38 Juch [odepsat]
[www]
To Šipof: Ta fotka je dost kvalitní.Zajímalo by mě, co jí na tvém autě zaujalo ?že si ho fotila...

 
21.07.06 - 09:49 Skippy [odepsat]
To Šipof:
To je jedno. Dřív nebo později se stejně někde nahmatáme

 
21.07.06 - 07:56 Šipof [odepsat]
To Skippy: Do Jívky asi nepojedeme, ale počítáme s Rovištěm a s Lipnem.

 
20.07.06 - 12:25 Skippy [odepsat]
To Juch:
Na kterej sraz? Do Jívky? Tak to bychom se mohli spojit a jet společně...

 
19.07.06 - 15:00 Juch [odepsat]
[www]
To Skippy: Na srazu ho určitě uvidíš. z Benešova pojede malá kolonka na sraz.

 
19.07.06 - 08:29 Skippy [odepsat]
To Šipof:
Moc pěknej kousek. Doufám že se taky uvidíme někde na srazu.

 
17.07.06 - 06:47 Juch [odepsat]
[www]
To Šipof: jupíí, tak jsi už zde. Moc pěknej Trabík. A teď po té opravě laku je ještě větší fešák. No uvidíte sami někde na srazu.

 
16.07.06 - 23:59 Šipof [odepsat]
To DonSalieri: Máš pravdu, to teda z r. 1979 moc nezůstalo. Jsem asi třetí majitel, a ta ženská přemnou si dala postavit Hycomat na zakázku s novou kastlí. Před půlrokem jsem zadřel klikovku, tak jsem měnil motor, a potom jenom vylepšoval.

 
16.07.06 - 23:49 Šipof [odepsat]
To KubikCv: Jsem radioamatér a taky bývalý vojenský elektromechanik, takže elektrika mi nedělá žádný problém ani třeba v tanku.

 
16.07.06 - 21:49 KurvikCv [odepsat]
Kráásnej :o)) koukám mladý elektronik :)

 
16.07.06 - 21:47 DonSalieri [odepsat]
[e-mail]
Peknej Trabik,,,ale koukam ze z roku 1979 mu jaksi moc nezustalo..(nova kastle novy motor)

[1-20]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.515432, 30.09.20 - 05:58:23, uptime : 248 dnů 1 hod 31 min, volné místo : 7316 MB
<- září
2020
->
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není