Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :


uploadováno 10.10.11 - 18:16.58 První ostré svezení - TWRC Písek
uploadováno 12.04.11 - 16:24.48 
uploadováno 04.04.11 - 09:11.00 
uploadováno 04.04.11 - 09:10.36 
uploadováno 04.04.11 - 09:10.06

uploadováno 04.04.11 - 09:09.47 
uploadováno 04.04.11 - 09:08.42 
uploadováno 04.04.11 - 09:09.26 
uploadováno 04.04.11 - 09:07.51 původní stav
uploadováno 02.10.05 - 18:40.21
původní stav
uploadováno 05.10.05 - 08:48.51 původní stav
uploadováno 05.10.05 - 08:47.05 původní stav
uploadováno 05.10.05 - 08:46.20 původní stav
uploadováno 05.10.05 - 08:46.52 původní stav
uploadováno 05.06.08 - 10:33.16
rekonstrukce
uploadováno 25.01.11 - 20:27.06 velmi hrubý návrh bar. provedení
uploadováno 25.01.11 - 20:27.59 podobnost s barvami TRABIME čistě náhodná :-)
uploadováno 07.03.11 - 23:27.05

Základní informace :
Správce auta :Krteczek
Další spravované vozy :
Založeno :2.10.05 - 18:34
Poslední změna :25.05.14 - 22:25
 
Majitel :Vršák
Jméno auta :Froggy
Typ :Závodní speciál
Sekce :Trabant závodní speciály
SPZ :Froggy
Rok výroby :1989
Barva :Modrá
Karosérie :limuzína
Kategorie :racing

Popis :

Závodní speciál původně s motorem Wartburg, který kdysi jezdil převážně slalomy, kde se umisťoval na předních pozicích. Majitel si pořídil silnější vůz a tak jsme Froggyho, jak jsme ho hned pokřitili, převzali do parády my. Prodělal několik velmi zásadních změn a nyní je to vlastně úplně nové auto...


Úpravy:
Karoserie:
R.v. 11/1989
Bezpečnostní rám (několikrát upravovaný)
Maska pro větší přísun vzduchu a celkově lepší chlazení

Podvozek:
Snížení celého vozu o 10 cm
Elektronová kola ATS 5,5´ a 6´,
pneu 175/50 R13 (YOKOHAMA A539 72V), alternativně (165/65 R13)
Změna odklonu předních a zadních ramen
Upravené tužší pružiny i tlumiče
Omezovací pásky zadních ramen
Přední brzdy - vrtané, drážkované kotouče Felicie
Zadní brzdy - bubny Škoda Felicia + štelovatelný omezovač

Interier:
Skořepinové sedačky Sabelt
Original závodní volant "Trabantrally"
Čtyřbodové bezpečnostní pásy Sabelt
Upravená palubní deska
Hasicí přístroj

Motor:
Tříkanál, změna časování, odlehčený setrvačník, snížené hlavy, ...
Karburátor Mikuni 38
Výfuk - Šlehofer

Převodovka:
4+1 se zavařenou volnoběžkou, dlouhá čtyřka

Aktuality :

25.05.2014 - Autosalón Plzeň
Osazen slabší motor a odjezd na Autosalón Plzeň s novým majitelem za volantem.

uploadováno 25.05.14 - 22:07.37 
uploadováno 25.05.14 - 22:07.22 
uploadováno 25.05.14 - 22:06.47 
uploadováno 25.05.14 - 22:07.07 
uploadováno 25.05.14 - 22:06.55

19.03.2014 - Na prodej
Na prodej. Více info na dotaz.

11.01.2012 - Upoutávka na sestřih sezony 2011 v Trabantu

20.11.2011 - Rallye Show Líně

7.11.2011 - Přípravy na XIV. Rallye Střela
Finišujeme přípravy na XIV. Rallye Střela. Na autě proběhlo několik zásadních proměn. Tou hlavní bylo instalování regulovatelného omezovače brzdného tlaku pro zaní brzdy. Přibyla ochranná lyžina pod motor, přepracovaný vzduchový filtr, světelná rampa a diodová lampička pro spolujezdce. Krom jiného se podařilo auto přihlásit na značky, takže účasti na XIV. Rallye Střela už snad nic nebrání.
Velké díky při úpravách na poslední chvíli Ondrovi Ptákovi, Adminovi, Tomášovi a Jirkovi Donátovi Bez vás by to klucí nešlo

uploadováno 07.11.11 - 14:28.44 
uploadováno 07.11.11 - 14:29.21 
uploadováno 07.11.11 - 14:28.53 
uploadováno 07.11.11 - 14:29.02 
uploadováno 07.11.11 - 14:29.11

uploadováno 07.11.11 - 14:29.38 
uploadováno 07.11.11 - 14:29.46 
uploadováno 07.11.11 - 14:29.29 
uploadováno 07.11.11 - 14:30.01

16.10.2011 - XI. IC WEST historik nostalgie rallye 2011
Tak máme za sebou první doopravdový závod. V plánu bylo testovat. A v tomto duchu jsme také postupovali. Ještě noc před samotným závodem probíhali úpravy na podvozku, karoserii i v interieru.
V samotném závodě se po zajetí auto chovalo uspokojivě. Nastavení tuhosti podvozku je na "vinuťáka" velmi pěkné. Auto se nehoupe, nekolíbá, drží stopu. Zadek je je samozřejmě díky masivnímu rámu poněkud těžší, ale na chování vozu to vliv nemá. Velkým problémem se ukázaly být brzdy. Kombinace předních a zadních brzd Felicia bez omezovače není dobrá volba. Z počátku kdy se vlastně zajížděli přední kotouče a brzy auto takřka nebrzdilo na předek. V polovině závodu už to bylo lepší, ale i tak jde odhadem 70% brzdného účinku na zadek. To mělo samozřejmě za následek blokování zadních kol při každém razantnějším zabrždění. A my brzdíme jenom razantně :-)
Další věcí k zamyšlení je dlouhá převodovka. Ta nesplnila očekávání ani s použitím nejmenších kol. V budoucnu proběhne výměna za seriovou či upravenou v opačném poměru.

Co se týče výsledků samotného závodu: Ve třídě H1 nás jelo celkem 5, z čhož byly 4 Trabanty a jeden Maluch. Domací J.Zajíc nám zpočátku ujížděl. V polovině závodu jsme se postupně sžívali s autem a jeho náskok dohnali. Výsledkem bylo vítězství v kategorii H1 o pouhých 10,3sec. Děkujeme všem zúčastněným za pěkné souboje :-)

Závěrem bych rád poděkoval všem kteří se podíleli na přípravě vozu, dopravě, cateringu, rychloopravách a navigaci.

Video ze závodu:

uploadováno 19.10.11 - 18:33.35 
uploadováno 19.10.11 - 18:34.14 
uploadováno 19.10.11 - 18:34.26 
uploadováno 19.10.11 - 18:34.38 
uploadováno 19.10.11 - 18:33.46

uploadováno 19.10.11 - 18:33.56 
uploadováno 19.10.11 - 18:34.05 
uploadováno 19.10.11 - 18:34.51 
uploadováno 19.10.11 - 18:35.04 
uploadováno 19.10.11 - 18:35.18

uploadováno 19.10.11 - 18:37.01 
uploadováno 19.10.11 - 18:36.26 
uploadováno 19.10.11 - 18:35.31 
uploadováno 19.10.11 - 18:35.49 
uploadováno 19.10.11 - 18:37.11

uploadováno 19.10.11 - 18:37.22 
uploadováno 19.10.11 - 18:37.42 
uploadováno 19.10.11 - 18:38.28 
uploadováno 19.10.11 - 18:33.25 
uploadováno 19.10.11 - 18:36.16

uploadováno 19.10.11 - 18:37.32 
uploadováno 19.10.11 - 18:38.06 
uploadováno 19.10.11 - 18:38.19

9.10.2011 - Přípravy na Kramolín
V rámco příprav na nedělní soutěž jsme závoďáka vytáhli na 13.Podzimní Trabantiádu. Sice jsme s ním jenom popojížděli a ujeli sem tam nějaký slalom, ale jako otestování pár úprav to stačilo.
Na základě toho jsme strávili celou neděli v dílně a proběhlo několik mnoholi úprav počínaje podvozkem a konče... vlastně nekonče. Ještě není definitivně hotovo a tak Rally Kramolín bude tak nějak v rámci testování a nastavvání vozu. Je to nutné jelikož měsíc poté bude vůz zapůjčen konkurenčnímu teamu HRT pro absolvování XIV. Rallye Střela. Ale o tom až v další aktualitě :-)

uploadováno 10.10.11 - 16:21.19 
uploadováno 10.10.11 - 16:20.55 
uploadováno 10.10.11 - 16:20.26 
uploadováno 10.10.11 - 16:20.37 
uploadováno 10.10.11 - 16:20.01

uploadováno 10.10.11 - 16:20.14

6.10.2011 - Neustálá evoluce
Vzhledem k tomu že se nám kvapem blíží Kramolín-Nostalgie Rally 2011 kde by měl tento vůz startovat, tak nás čeká několik zásadních úprav. Nejvíc se toho děje na podvozku. Z fotek je patrné že Trabant má vemi měkké zadní pružiny, takže právě probíhá vývoj nového odpružení. Na dospělou rally jsou nezbytností hasičák a el.odpojovač. Další spousta malých drobností které ve výsledku zaberou týden příprav...
Pokud vše stihneme, tak vás zveme 15.10.2011 k Letišti Tchořovice kde bude tento trabik startovat. Spolu s ním i několik dalších trabantů a Wartburgů v rámci TWRC.

uploadováno 06.10.11 - 22:27.14 
uploadováno 06.10.11 - 22:27.26 
uploadováno 06.10.11 - 22:27.36

19.04.2011 - Výstava MobilSalon 2011

uploadováno 19.04.11 - 15:08.15 
uploadováno 19.04.11 - 15:08.45 
uploadováno 19.04.11 - 15:08.30 
uploadováno 19.04.11 - 15:07.59 
uploadováno 19.04.11 - 15:09.01

uploadováno 19.04.11 - 15:09.15 
uploadováno 19.04.11 - 15:09.30 
uploadováno 19.04.11 - 15:09.43 
uploadováno 19.04.11 - 15:10.00 
uploadováno 19.04.11 - 15:10.19

uploadováno 19.04.11 - 15:10.33 
uploadováno 19.04.11 - 15:10.51 
uploadováno 19.04.11 - 15:11.07

9.04.2011 - Testování v Písku
První ostré kilometry


uploadováno 11.04.11 - 10:52.35 
uploadováno 11.04.11 - 10:52.42 
uploadováno 11.04.11 - 10:52.50

28.03.2011 - Strojení + první start
O tomto víkendu proběhlo hned několik změn které jsou konečně vidět. Interier už je skoro kompletní včetně zapojené palubky, sedaček, tapeců.... Instalován výfuk, motor, zapojená elektrika. Ještě toho zbývá Hodně, ale snad to do 9.dubna stihneme :-)




uploadováno 28.03.11 - 10:09.28 
uploadováno 28.03.11 - 10:08.45 
uploadováno 28.03.11 - 10:08.31 
uploadováno 28.03.11 - 10:09.38 
uploadováno 28.03.11 - 10:09.06

uploadováno 28.03.11 - 10:08.56 nalití benzínu na první start...
uploadováno 28.03.11 - 10:09.16

7.03.2011 - kompletní kapotáž
Plasty jsou nalepeny. Teď je třeba vyříznout lemy, připravit a nalakovat nárazníky a karoserie bude komplet. Teďka spousta další práce která nebude vidět :-(

uploadováno 07.03.11 - 23:32.40 
uploadováno 07.03.11 - 23:32.49 
uploadováno 07.03.11 - 23:32.59

7.02.2011 - Víkend v garáži
Jde to pomalu, ale aspoň je vidět nějakej posun kupředu :-)

uploadováno 07.02.11 - 13:30.53 
uploadováno 07.02.11 - 13:28.43 
uploadováno 07.02.11 - 13:29.08 
uploadováno 07.02.11 - 13:29.20 
uploadováno 07.02.11 - 13:29.36

uploadováno 28.02.11 - 09:32.16

1.02.2011 - Práce pomalu pokračují

uploadováno 01.02.11 - 12:29.35 
uploadováno 01.02.11 - 12:29.26 
uploadováno 01.02.11 - 12:19.58 
uploadováno 01.02.11 - 12:20.14 
uploadováno 01.02.11 - 12:20.06

uploadováno 01.02.11 - 12:20.21

1.03.2010 - Budka hotová
Jak jsem slíbil, tak se stalo. Froggy má zpět budku, vyzkoušeny všechny plasty zda sedí, dveře se zavírají, kapoty pasují !

Budka je přivařena na zbytek skeletu a chyceno i k rámu. Už by se to nemělo hnout. Dále jsem byl donucen vyvařit vršek konce levého prahu, aby bylo kam chytit zadní blatník.

Mimochodem při kompletování všech plastů jsem zjistil, že máme asi 10 pravých zadních blatníků, ale bohužel ani jeden levý.

uploadováno 01.03.10 - 12:33.51 
uploadováno 01.03.10 - 12:34.04 
uploadováno 01.03.10 - 12:34.48 
uploadováno 01.03.10 - 12:35.12 
uploadováno 01.03.10 - 12:35.32

uploadováno 01.03.10 - 12:36.09 
uploadováno 01.03.10 - 12:36.32

21.02.2010 - Rám hotový
Jak napovídá nadpis, rám je konečně hotov ! Příští týden vracíme budku...

uploadováno 22.02.10 - 09:48.21 
uploadováno 22.02.10 - 09:49.20 
uploadováno 22.02.10 - 09:49.39 
uploadováno 22.02.10 - 09:50.07 
uploadováno 22.02.10 - 09:50.29
čekající budka
uploadováno 22.02.10 - 09:50.56

14.02.2010 - Rám těměř hotový
Jsou připravené nové sedačky včetně uchycení a rám je téměř hotov.
Nová patka na podběhu
uploadováno 15.02.10 - 08:30.31 
uploadováno 15.02.10 - 08:31.05 
uploadováno 15.02.10 - 08:31.35 Připravená nová sedadla
uploadováno 15.02.10 - 08:32.27 Odpad...
uploadováno 15.02.10 - 08:32.47

uploadováno 15.02.10 - 08:33.52 
uploadováno 15.02.10 - 08:34.38 
uploadováno 15.02.10 - 08:35.00 
uploadováno 15.02.10 - 08:35.22 
uploadováno 15.02.10 - 08:35.56

uploadováno 15.02.10 - 08:36.16

4.01.2010 - Pasování nové budky a dodělání rámu
Využil jsem svátků a odpreparoval z kastle od Vršáka potřebný náhradní díl. Zbytek opustil dílnu, takže je zase trocha pracovního prostoru. Následovalo jemné dopasování nové budky a zadá se, že všechno sedí jak má.
Dále jsem si udělal výlet k Trabantologovi, který mi naohýbal nové oblouky na Cčkové sloupky. Když už se to dělá, tak aby to bylo pořádně a příští kotoul přes boudu nesmí na autě zanechat žádné vážnější škody...

Tímto bych rád poděkoval Trabantologovi za pomoc s ohýbáním trubek. Sedlo to naprosto přesně .

uploadováno 12.01.10 - 08:58.06 
uploadováno 12.01.10 - 08:58.31 
uploadováno 12.01.10 - 08:58.44 
uploadováno 12.01.10 - 08:59.03 
uploadováno 12.01.10 - 08:59.31

uploadováno 12.01.10 - 08:59.46 
uploadováno 12.01.10 - 09:00.02 
uploadováno 12.01.10 - 09:00.19 
uploadováno 12.01.10 - 09:00.31 
uploadováno 12.01.10 - 21:49.31

uploadováno 12.01.10 - 21:49.55 
uploadováno 12.01.10 - 21:50.37 
uploadováno 12.01.10 - 21:51.05 
uploadováno 12.01.10 - 21:52.34

6.12.2009 - Rovnání a odstrojování
Froggy byl odstrojen od zbytečných věcí jako interiér, palubní deska, přístrojovka, sedačky (spolujezdcova musela být demontována pomocí flexy, protože někdo vařil rám i se sedačkama a nepředpokládal, že by se sedadla někdy vyndavala).

Tímto moc děkuji Vršákovi za poskytnutí náhradní kastle.

uploadováno 12.01.10 - 08:37.34 
uploadováno 12.01.10 - 08:53.35 
uploadováno 12.01.10 - 08:37.49 
uploadováno 12.01.10 - 08:38.19 
uploadováno 12.01.10 - 08:38.30

uploadováno 12.01.10 - 08:38.42 
uploadováno 12.01.10 - 08:39.35 
uploadováno 12.01.10 - 08:40.47 
uploadováno 12.01.10 - 08:41.06 
uploadováno 12.01.10 - 08:41.25

uploadováno 12.01.10 - 08:41.39

31.08.2009 - Odstrojení

uploadováno 12.01.10 - 08:32.23 
uploadováno 12.01.10 - 08:32.48 
uploadováno 12.01.10 - 08:33.10 
uploadováno 12.01.10 - 08:33.30 
uploadováno 12.01.10 - 08:33.48

uploadováno 12.01.10 - 08:34.28

30.08.2009 - Vrbno 2009
Trabantík se účastnil srazu ve Vrbně. Pojali jsme to jako testování. Ve slalomu na letišti auto překvapivě fungovalo. Druhé místo ve slalomu je jasným důkazem toho že projekt má v tomto ohledu budoucnost. Při odjezdu jsme chtěli porovnat kvality tohoto vozu s druhým teamovým vozem "TrabiSubaru". Bohužel k tomu již nedošlo. Druhý testovací jezdec přehnal nasazení a vyzkoušel pevnost bezpečnostního rámu. Trabant šel 1x přes střechu. Důvodem byly možná i závodní pneu v kombinaci s betonovým povrchem, který neodpouští žádné chyby...
I přes viditelné poškození bylo rozhodnuto o záchraně auta a po potřebných změnách bude vyměna budka a auto bude fungovat dál.

uploadováno 11.01.10 - 11:46.33 
uploadováno 11.01.10 - 11:46.53 
uploadováno 11.01.10 - 11:47.09 
uploadováno 11.01.10 - 11:47.24 
uploadováno 11.01.10 - 11:47.39

uploadováno 11.01.10 - 11:48.00 
uploadováno 11.01.10 - 11:48.15 
uploadováno 11.01.10 - 11:48.41 
uploadováno 11.01.10 - 11:48.55 
uploadováno 11.01.10 - 11:49.12

uploadováno 11.01.10 - 11:53.37 
uploadováno 11.01.10 - 11:53.56 
uploadováno 11.01.10 - 11:54.10

20.08.2009 - Probuzení
Počtyřech letech stání v garáži jsme se rozhodli oživit tento projekt. Účelem bylo zjistit zda auto bude k něčemu nebo zda jenom zabírá místo. Martin vyměnil zpuchřelé a mnohdy nesmyslně vedené hadice k chlazení. Jiřík zrepasoval brzdy a Krteczek udělal tu kosmetiku okolo. Auto je připraveno na otestování na Vrbně 2009

uploadováno 03.09.09 - 09:13.48 
uploadováno 03.09.09 - 09:13.57 
uploadováno 03.09.09 - 09:14.06 
uploadováno 03.09.09 - 09:14.17 
uploadováno 03.09.09 - 09:14.27

uploadováno 03.09.09 - 09:14.36 
uploadováno 03.09.09 - 09:14.47 
uploadováno 03.09.09 - 09:14.56 
uploadováno 03.09.09 - 09:15.07


Komentáře :

 
4.04.11 - 09:48 Krteczek [odepsat]
To Tommy FORSAGE: YOKOHAMA A539 72V. Uvidíme jak bude fungovat, ale první dojmy zatím velmi pozitivní...

 
4.04.11 - 09:40 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Krteczek: Krásná práce a těším se na prohlídku v Písku. Co to pěkného obouváš?

 
28.03.11 - 21:50 Danda Vrakař BK [odepsat]
To Krteczek: Pěkná práce..

 
28.03.11 - 18:32 Krteczek [odepsat]
To Tommy FORSAGE: No jo přišel. Na ty soutěže které chceme jezdit pro to nemají třídu. A škodovkáři moc protestují když je pojezdí Trabant

 
28.03.11 - 15:25 Tommy FORSAGE [odepsat]
To Krteczek: Froggy přišel o motor z Burga??

 
22.03.11 - 14:32 mamča [odepsat]
[e-mail]
To Krteczek:
No to koukám, jak Froggyho natíráte nakrásno i zespodu. Doufám, že ho zas nehodláte někde kutálet přes boudu, aby to natřené břicho bylo vidět ?

 
8.03.11 - 14:56 Pavel JHB [odepsat]
To Krteczek: Ja to znam az moc dobre v soucasnosti jezdim za 12, protoze mi 1,1 jede porad na sytic, ale neni kdy to opravit, protoze posledni dobou uz nemam cas ani o vikendu

 
8.03.11 - 14:40 Krteczek [odepsat]
To Pavel JHB: Původní záměr byl auto otestovat v Písku na okruhu, ale dělat na něm můžeme jen o víkendech. A víš jak to chodí...
Uvidíme jak bude čas.

 
8.03.11 - 14:36 Pavel JHB [odepsat]
Pridej, pridej, sezona neklepe ta uz primo busi na dvere

 
8.03.11 - 07:29 Tommy FORSAGE [odepsat]
Tož pěkně prokouknul

 
1.03.11 - 11:24 kanár [odepsat]
[e-mail]
Super barva....

 
9.03.10 - 19:41 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Maniac: polož ho do kufru

 
9.03.10 - 08:11 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To Maniac: No jediné co ti k tomu mohu říct, tak tímto způsobem jako je to dělané zde to nedělej.
Jinak k tomu nemám moc co říct, takto to bylo koupené a je to děsná prasárna.

 
9.03.10 - 07:27 Maniac [odepsat]
cauky muzes mi prosim poradit jak dostat 3 valec do trabiho tak at vse funguje jak ma diky.

 
24.02.10 - 11:42 KurvikCv [odepsat]
To Jerry: nene..to bylo na listu..rám byl protaženej až úplně dopředu

 
24.02.10 - 11:19 Jerry [odepsat]
To KubikCV: A ty maj předek předělanej na persony

 
23.02.10 - 18:48 KurvikCv [odepsat]
To BUFU: já to jen viděl u okruhovýho auta

 
23.02.10 - 18:39 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To KubikCV: nemáš pravdu,má to své výhody i nevýhody a ty si musiš vybrat,když to vyrámuješ až do předu tak hrozně ztuhne a při nárazu se krátí deformační zona a rána je o to tvrdší a tvoje vnitřnosti si pak podávají uvnitř ruce.A je toho víc jenom se rozmyslet co je pro tebe výhodnější

 
23.02.10 - 18:36 hever [odepsat]
[e-mail]
To KubikCV: tady je zase někdo chytrej ,sice je myšlenka protažení rámu až do zvonků dobrá ,ale nezapomeň že tohle se dělá u aut s personama a né u trabanta co má rám a když to zbožíš tak ten rám dostane ránu a zkurví se asi vlaštovka a od toho ti moc nepomůže trubka od rámu ke předním tlumičům...

 
23.02.10 - 12:06 KurvikCv [odepsat]
To Krteczek: jen malej dotaz...proč ten rám není protaženej dopředu do zvonků?Takhle je to sice supr při překulení...ale když to pošleš do stromu bude se to chovat furt jako standartní trabant

 
16.02.10 - 22:09 KurvikCv [odepsat]
To Filip: to se musí centrovat s flexou

 
16.02.10 - 17:28 Filip [odepsat]
To KubikCV: ty máš vypletený kola, oni kabinu

 
15.02.10 - 21:30 KurvikCv [odepsat]
ten trabant projel lešením?

 
15.02.10 - 20:19 Filip [odepsat]
To Jerry: tak by tam mohli mít pití

 
15.02.10 - 19:54 Jerry [odepsat]
To Filip: Ale bude to trochu šplouchat, aby z toho pak nechytli mořskou nemoc

 
15.02.10 - 19:13 Filip [odepsat]
To Krteczek: a nebude se to přelívat

 
15.02.10 - 19:12 Krteczek [odepsat]
To Filip: A to je dobrej nápad. Zrušíme nádrž. Alespoň tady bude úspora hmotnosti

 
15.02.10 - 18:25 Filip [odepsat]
To Krteczek: trošku moc těch trubek, ne ? nebylo jednodužší udělat novej, pořádnej rám ? todle ani neuvezete ale hodit na to hrdlo, tak tam dost natankujete

 
15.02.10 - 15:45 Admin [odepsat]
[e-mail][www]
To jiřík: Co blbneš, k oknu se momentálně může jak už nikdy ne . Holt se tam okno už nikdy nesmí měnit

 
15.02.10 - 15:21 Chlorofyl První Samozvaný [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: ja tam to okno davat nebudu , malej jsem ale ne chobotnice

[1-30]   [31-60]   [61-73]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.618445, 28.10.20 - 03:17:09, uptime : 275 dnů 23 hod 50 min, volné místo : 7238 MB
<- říjen
2020
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není