Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :


uploadováno 10.09.14 - 08:57.09 
uploadováno 21.10.10 - 16:10.01 
uploadováno 21.10.10 - 16:09.36 
uploadováno 21.10.10 - 16:10.16 
uploadováno 21.10.10 - 16:10.30

uploadováno 21.10.10 - 16:09.48 
uploadováno 21.10.10 - 16:10.43 původní stav
uploadováno 02.09.08 - 13:51.34 Trabantiáda 2010
uploadováno 26.10.10 - 08:54.29 Aktuální stav k 1.9.2008
uploadováno 02.09.08 - 13:50.15
původní stav
uploadováno 02.09.08 - 13:50.24 původní stav
uploadováno 02.09.08 - 13:50.49 původní stav
uploadováno 02.09.08 - 13:51.02 původní stav
uploadováno 02.09.08 - 13:51.20

Základní informace :
Správce auta :Krteczek
Další spravované vozy :
Založeno :16.05.08 - 07:18
Poslední změna :10.09.14 - 09:03
 
Majitel :Krteczek
Jméno auta :Prašifka EVO III
Typ :Trabant
Sekce :Trabant závodní speciály
SPZ :Prašifka
Rok výroby :1970
Barva :modrá
Karosérie :limuzína
Kategorie :racing

Popis :

Karoserie:

List, široký sloupek, výztuha mezi motorovou stěnou a pomocným rámem, výztuhy uchycení předních tlumičů, nádrž W353 v kufru ve vlastním rámu, vodní topení z 1,1

Motor:

Wartburg 353W, 991 ccm, karburátor Jikov SEDR - přetryskovaný. Sací i výfukové potrubí vlastní výroby, sportovní otevřený filtr, první díl výfuku originál Barkas, druhý díl "Otafuk". Převodovka trabant s dlouhou čtyřkou, volnoběžka zachována.

Podvozek a brzdy:

Na přední nápravě kotoučové brzdy felicia, změněny odklony, vzadu sériové brzdy trabant (bubny T1.1), změněny odklony, na obou nápravách tvrdší tlumiče. Lité disky ATS 13" 6J, pneumatiky 165/65R13 (165/55R13, 185/60R13), na přední nápravě příčný zkrutný stabilizátor.

Interiér:

Odstraněno vše zbytečné. Přístrojovka vlastní výroby (upravená trabantí) s tachometrem a otáčkoměrem z Lady 1500, palivoměr a teploměr z wartburga, ovládání topení použito z T1,1. Sedadla Autostyl, semišový volant SpeedPro o průměru 35 cm, tapecírung střechy.

Aktuality :

3.04.2017 - Technický den TK Plzeň
Příjemně strávený první dubnový den. Prohlídka vozu proběhla bez závad a následnou orientační jízdu se naší posádce podařilo vyhrát. Velký dík pořadatelskému týmu za skvělou akci!

uploadováno 03.04.17 - 16:51.49 
uploadováno 03.04.17 - 16:51.57 
uploadováno 03.04.17 - 16:52.11 
uploadováno 03.04.17 - 16:52.20 
uploadováno 03.04.17 - 16:52.27

uploadováno 03.04.17 - 16:52.33 
uploadováno 03.04.17 - 16:52.50 
uploadováno 03.04.17 - 16:52.56

14.06.2016 - LEGENDY 2016
Zúčastnili jsme se motoristické slavnosti LEGENDY 2016...

Onboard z exhibiční jízdy


uploadováno 14.06.16 - 11:22.11 
uploadováno 14.06.16 - 11:22.28 
uploadováno 14.06.16 - 11:22.38 
uploadováno 14.06.16 - 11:22.52 
uploadováno 14.06.16 - 11:23.10

uploadováno 14.06.16 - 11:23.24 
uploadováno 14.06.16 - 11:24.21 
uploadováno 14.06.16 - 11:24.38 
uploadováno 14.06.16 - 11:24.54

10.09.2014 - Každý víkend něco
Tři víkendy po sobě se Prašifka projela na tři akce. Vrbno, Prague International Car Festival a Veterán sraz v Tachlovicích. Po drobných problémech na Vrbně s benzínovou pumpou se přidal problém s protékajícím brzdovým válcem. Takže práce na voze nikdy nekončí :-)

uploadováno 10.09.14 - 08:53.10 
uploadováno 10.09.14 - 08:53.32 
uploadováno 10.09.14 - 08:53.56 
uploadováno 10.09.14 - 08:56.12 
uploadováno 10.09.14 - 08:56.35

25.05.2014 - Autosalón Plzeň
Hotovo 100%. Trabant konečně znovuzrozený vyjel a cestu do Plzně a zpět zvládl bez problémů.

uploadováno 25.05.14 - 21:50.43 
uploadováno 25.05.14 - 21:50.52 
uploadováno 25.05.14 - 21:51.03

5.05.2014 - 98% hotovo
Jezdíme brzdíme svítíme. Chybí už jen pár drobností jako je geometrie, zapojení ostřikovače či montáž zástěrek...

uploadováno 05.05.14 - 09:54.51 
uploadováno 05.05.14 - 09:54.59 
uploadováno 05.05.14 - 09:55.08 
uploadováno 05.05.14 - 09:55.19 
uploadováno 05.05.14 - 09:55.27

27.01.2014 - ...
Po víkendu opět něco doděláno. Nataženo a učesáno pár drátků električnych. Příprava tapecu střechy od Scottyho a hlavně natažení potrubí k nalévacímu hrdlu nádrže. Jo, a novej semišiho volánt :-)

uploadováno 27.01.14 - 12:28.37 
uploadováno 27.01.14 - 12:28.46 
uploadováno 27.01.14 - 12:29.04 Foto volantu bez igelitu - pro rejpaly :-)
uploadováno 29.01.14 - 11:56.21 nahrubo
uploadováno 27.01.14 - 12:28.55
ještě lehce došponovat
uploadováno 10.02.14 - 11:17.36 ještě lehce došponovat a dolepit
uploadováno 10.02.14 - 11:17.46 
uploadováno 24.02.14 - 08:14.47 
uploadováno 24.02.14 - 08:14.57 Ruční podávací čerpadýlko. Díky Címošovi za inspiraci :-)
uploadováno 24.02.14 - 08:15.34

13.01.2014 - Pokračujeme
Po malých krůčkách pokračujeme. Upravené uchycení sedaček, instalován chladič, natažené palivové potrubí, přední světla, vyčištěné tapecy a spousta další práce která není nikde vidět :-)

uploadováno 13.01.14 - 10:54.56 uchycení sedaček
uploadováno 13.01.14 - 10:55.05 
uploadováno 13.01.14 - 10:55.14 
uploadováno 13.01.14 - 10:54.46 zajímavé tapecy. Zatím jsem nikdy neviděl...
uploadováno 13.01.14 - 10:54.35

1.01.2014 - Elektrifikace
Velké díky Martinovi a Vršákovi. Původní elektroinstalace nové karoserie vykazovala četné anomálie. A tak po nočním maratonu zkoušení, vystřihávání bludných drátů a měnění baterek to vypadá že se to blíží ke zdárnému konci.

PS: 1:15AM - Příhoda kdy už vše bylo zapojené a mělo fungovat a při puštění blinkrů auto přerušovaně troubilo znamenalo jediné - záchvat smíchu :-D

11.02.2013 - Postupné nastrojování
Postupně nastrojujeme. Přední rám, těhlice, brzdová válec, nová zadní ramena, motor + převodovka...

uploadováno 11.02.13 - 19:32.01 
uploadováno 11.02.13 - 19:32.22 
uploadováno 11.02.13 - 19:32.45

25.09.2012 - Předčasný dárek
Trochu předčasný dárek k svátku. Myslím že autu budou slušet. Díky VVeronice a všem kdo se na překvapení podíleli :-)

Jestli to takhle bude pokračovat, tak už se o vánocích těším na nový pětikvalt :-D

uploadováno 25.09.12 - 15:06.05 
uploadováno 25.09.12 - 15:06.15 
uploadováno 25.09.12 - 15:06.25

10.09.2012 - Druhá fáze laku
Tak, vypadá to že máme dolakováno. Teď "jen" postupně nastrojovat a nic při tom nepoškrábat...

uploadováno 10.09.12 - 09:58.55 
uploadováno 10.09.12 - 09:59.04 
uploadováno 10.09.12 - 09:59.13

22.08.2012 - První fáze laku
Oproti plánu jsme nakonec přistoupili k lakování v domácích podmínkách. První tmavěmodrá fáze se Martinovi povedla...

uploadováno 22.08.12 - 08:33.23 
uploadováno 22.08.12 - 08:30.16

30.07.2012 - Sportovní odpružení
Vyvinuli jsme sportovní opravdu velmi tuhé odpružení...

uploadováno 30.07.12 - 00:13.35

18.06.2012 - Plnič

uploadováno 18.06.12 - 12:40.03 
uploadováno 18.06.12 - 12:40.13 
uploadováno 18.06.12 - 12:40.23

7.05.2012 - Dovařeno, ošetřeno, nalepeno
Za uplynulé dva víkendy se na autě udělal opět kus práce. Podlaha ošetřena zevnitř i zvenčí, vytvořen nový rám pro nádrž W353, nalepeny plasty a téměř připraveny pro lak...

uploadováno 07.05.12 - 12:20.48 
uploadováno 07.05.12 - 12:20.58 
uploadováno 07.05.12 - 12:21.09 
uploadováno 07.05.12 - 12:21.20 
uploadováno 07.05.12 - 12:21.30

uploadováno 07.05.12 - 12:21.41 
uploadováno 07.05.12 - 12:21.52 
uploadováno 07.05.12 - 12:22.02 
uploadováno 07.05.12 - 12:22.12 
uploadováno 07.05.12 - 12:22.22

uploadováno 07.05.12 - 12:22.33 
uploadováno 07.05.12 - 12:22.42 
uploadováno 07.05.12 - 12:22.53

22.04.2012 - Ošetření podvozku
Tak jsme se vrhli na podvozek. Již částečně očištěnou podlahu jsme zbavili veškerého gumoasfaltu a rzi. Pár direk se povařilo a pár jsme naopak ještě museli vytvořit. Ve vlaštovce měly hnízdo myšky a tak bylo třeba po nich trochu uklidit. Zatím je podlaha v základové barvě. Další tuning a vrchní (vlastně spodní) nástřik přijde snad zase o víkendu...
očištěno
uploadováno 23.04.12 - 15:17.39 myší hnízdo
uploadováno 23.04.12 - 15:17.52 jinak to nešlo ven...
uploadováno 23.04.12 - 15:18.04 to je bordelu. A to je jen půlka vlaštovky...
uploadováno 23.04.12 - 15:18.16 v základovce. Tzv žabinec...
uploadováno 23.04.12 - 15:18.26

8.04.2012 - Vaření, úpravy nové kastle
Tento víkend byl ve znamení dalšího odstrojování a vaření. Novou kastli jsme odstrojili, zbavili všech vrchních tmelů, těsnění, samolepek... Bylo potřeba upravit motorový prostor tak, aby se dalo namontovat topení z T1.1. Vlastně toho je víc...
- navařena upravená výztuha motorové stěny
- připraven rám pro montáž topení
- posunutý prolis pro motorek střeračů
- úchyty pro expanzní nádobu
- výztužení stěny blatníku
- napasování nových brýlí + podlážek
vyndaný nastrojený motorový rám. Též bude třeba porovnat
uploadováno 11.04.12 - 10:29.17 Ohnuté zadní raménko
uploadováno 11.04.12 - 10:29.44 Držák převodovky nevydržel
uploadováno 11.04.12 - 10:29.35 úprava motorové stěny
uploadováno 11.04.12 - 10:29.09 
uploadováno 11.04.12 - 10:30.21
úprava motorové stěny
uploadováno 11.04.12 - 10:29.26 upravená motorová stěna
uploadováno 11.04.12 - 10:29.54 napasováno
uploadováno 11.04.12 - 10:30.03 tohle zbylo z původní kastle
uploadováno 11.04.12 - 10:30.11

1.04.2012 - Nová karoserie
Dostali jsme tuto karoserii od Vršáka, kterému tímto velmi děkuji, jako dárce budky. "To nebude škoda rozřezat, na tom jsem se učil vařit" říkal. Je pravda že pár míst je tam zajímavě vyvařovanejch, ale až na povrchovou korozi je kastle pěkně zdravá. Bylo by mi moc líto do ní říznout. Takže, odstrojit, odkorozit, povařit, nastříkat a... A sbohem volné víkendy :-)

uploadováno 02.04.12 - 16:59.30 
uploadováno 02.04.12 - 17:00.04 někdo ji táhnul za brýle. Škoda jich :-(
uploadováno 02.04.12 - 17:01.07 sloužila i jako kurník pro slepice...
uploadováno 02.04.12 - 17:01.46 na spodku se někdo sakra vyřádil...
uploadováno 02.04.12 - 17:02.35
vzhůru za lepšími zítřky
uploadováno 02.04.12 - 17:03.20 za chvíli to tu bude vyadat jinak
uploadováno 02.04.12 - 17:05.37 tady taky...
uploadováno 02.04.12 - 17:06.11

25.03.2012 - Rozebrání, ohledání škod
Začali jsme auto rozebírat a zjišťovat další škody. Dle původního ohledání to vypadalo na "pouze" výměnu budky. S tím už má Martin zkušenosti odtud http://www.trabime.cz/okno.php?id=39610&cesta=vase_vozy/id_385/akt_3284 Ale postupně jsme nalézali další a další hnutá místa, dokonce i !korozi! která neměla s havárií nic společného... Je mi líto, ale kastle zachránit nejde. Celé auto přijde komplet přestrojit do jiné karoserie...
odstrojování. ještě komplet pohonná jednotka
uploadováno 02.04.12 - 16:29.59 rovnání karoserie
uploadováno 02.04.12 - 16:31.05 postupné odstrojování
uploadováno 02.04.12 - 16:32.30 postupné odstrojování
uploadováno 02.04.12 - 16:33.31 hnutej dudlík :-(
uploadováno 02.04.12 - 16:34.40
rovnání dudlíku - ani prd :-(
uploadováno 02.04.12 - 16:35.50 ani takhle to není ono...
uploadováno 02.04.12 - 16:37.04 ...
uploadováno 02.04.12 - 16:37.52 odstrojeno
uploadováno 02.04.12 - 16:40.52 potvora koroze...
uploadováno 02.04.12 - 16:42.13
už jen pár drátů a budeme řezat dále využitelné díly
uploadováno 02.04.12 - 16:44.15

18.03.2012 - RallyeStage Písek
Na první letošní svezení jsme probudili Prašifku ze zimního spánku. Po ose bez problémů dojela do Písku, kde se dvěma závodníky za volantem měla absolvovat několik kol na místní motokárové dráze. Vše se vyvíjelo nadějně, počasí krásné, auto fungovalo, jen si Martin stěžoval že se mu na "nových" gumách nechce moc zatáčet. To je pravda, předek auta to tahá ze zatáček ven díky těžšímu motoru. Obuli jsme tedy závodní pneu a hned to bylo o poznání lepší. Tedy až do chvíle, kdy kluci dostali smyk a po druhém kontrování se o závodní gumu auto "kouslo" a šlo 1,5x přes kulicha.
Posádka naštěstí přežila bez úhony, nepočítám li pár škrábanců od vysypaného okna.
Trabant dle prvního ohledání nevypadal až tak zle. Jedno rameno, pár oken, výměna budky,... no uvidíme v garáži po rozebrání

uploadováno 02.04.12 - 15:55.27 
uploadováno 02.04.12 - 15:55.54 
uploadováno 02.04.12 - 15:56.21 
uploadováno 02.04.12 - 15:57.59 
uploadováno 02.04.12 - 15:58.23

uploadováno 02.04.12 - 15:58.40 
uploadováno 02.04.12 - 15:59.57 
uploadováno 02.04.12 - 16:01.30 
uploadováno 02.04.12 - 16:00.46 
uploadováno 02.04.12 - 16:01.52

uploadováno 02.04.12 - 16:02.54 
uploadováno 02.04.12 - 16:04.18 
uploadováno 02.04.12 - 16:04.44 
uploadováno 02.04.12 - 16:04.53 
uploadováno 02.04.12 - 16:05.15

uploadováno 02.04.12 - 16:05.29 
uploadováno 02.04.12 - 16:05.42

26.10.2010 - Onboard ze slalomu v Janovicích nad Úhlavou

9.06.2010 - Výstava
Prašifka prodělala pár drobných změn. Díky Címošovi máme hotové válečné barvy, rychlé pruhy, loga atd. Nové obutí na kola ATS včetně pneu. Kočně jsme zužitkovali díly které se zatím jen válely v regálu - pedály OMP, sedačky Autostyl. Odstraněn termostat, a několik dalších změn které ani nejsou vidět...

O uplynulém víkendu jsme se zúčastnili výstavy veterenů na Zámku Berchtold. Trabanti jako doprovodná akce slavili veliký úspěch. Takže za rok možná...

uploadováno 09.06.10 - 14:23.55 
uploadováno 09.06.10 - 14:24.14 
uploadováno 09.06.10 - 14:24.46 
uploadováno 09.06.10 - 14:19.26 
uploadováno 09.06.10 - 14:21.11

uploadováno 09.06.10 - 14:23.35 
uploadováno 09.06.10 - 14:21.39 
uploadováno 09.06.10 - 14:22.12 
uploadováno 09.06.10 - 14:23.16 
uploadováno 09.06.10 - 14:22.39

uploadováno 09.06.10 - 14:22.57

16.05.2010 - Ostrý start na FUCHS OIL CUP 2010 automobilový sla
O uplynulém víkendu absolvovala Prašifka první dva ostré starty na FUCHS OIL CUP 2010 a MČR v automobilovém slalomu. Po těchto odjetých soutěžích mohu říct - Ano, na tohle je to auto postavené. Podvozek optimálně nastaven, brzdy perfektní, motor tahá v širokém spektru otáček, snad jen pneumatiky jsme podcenili. I tak z toho bylo velmi slušné umístění v několika kategoriích...

Slalom Pole

Slalom Dlouhá Lhota
Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:12.06 Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:12.19 Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:13.29 Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:13.43 Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:13.57
Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:14.10 Slalom 15.5.2010 - letiště POLE
uploadováno 19.05.10 - 12:14.25 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:14.43 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:14.58 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:15.14
Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:15.28 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:15.43 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:15.58 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:16.14 Slalom 16.5.2010 - letiště DLOUHÁ LHOTA
uploadováno 19.05.10 - 12:16.31

2.05.2010 - První letošní závody pro Prašifku
První letošní závody pro Prašifku Zkuste odhadnout jaké bylo pořadí ;-)

uploadováno 02.05.10 - 21:29.40

18.04.2009 - Rallysprint Rožmitál na Šumavě
Další závod za námi. Vše probíhalo podle představ až do sedmé RZ kde jsme 20 metrů před cílem vyplachtili z retardéru rovnou do křoví. Odnesl to nárazník, vrtulka na alternátoru, pravý blatník a jak jsem později zjistil i pravé rameno které je trochu hnuté.

Díky divákům kteří mne duchapřítomně dotlačili těch 20m do cíle jsme ztratili jen necelé 2 minuty a to nám stačilo na 2. místo ve třídě.

Tady máte video i s tou ránou.

http://www.youtube.com/watch?v=7zAISk9QF4c


Druhé video z RZ8 - rychlá ale i hodně technická trať. Takových kdyby bylo víc...

http://www.youtube.com/watch?v=pqd0-HY2WgM

20.02.2009 - První závod v roce 2009
Tak jsme Prašivku probudili ze zimního spánku a vyrazili jsme na první letošní závody.

Měli jsme před sebou úvodní závod Autodesign Cupu 2009 - Jihočeskou ledovou stopu v okolí Besednice. Na trati bylo dost sněhu a pod tím led, takže bylo o zábavu postaráno. Prašivka ale šlapala jak hodinky, Donn000 perfektně navigoval a výsledkem bylo první místo ve třídě A1 (do 1000 ccm).

Pokud se chcete podívat na videa tak tady jsou:


http://www.youtube.com/watch?v=NjSaqnRdA4A


http://www.youtube.com/watch?v=0fVAAvbn6as


na trati - RZ 5
uploadováno 22.02.09 - 20:19.56 na trati - RZ 4
uploadováno 22.02.09 - 20:21.32 Trochu napětí před závodem
uploadováno 22.02.09 - 20:22.17

30.08.2008 - Slalom Autodesign Cup Č. Budějovice
Bohužel jsem nemohl jet na sraz do Vrbna, takže jsem se alespoň svezl na dalším závodu budějovického Autodesign Cupu. Slalom na cvičišti ÚAMK ČB.

Výsledek: 1. místo ve třídě A1 (do 1000 ccm)

uploadováno 02.09.08 - 12:50.01 
uploadováno 02.09.08 - 12:50.12 A stejně to kolo zvedne. Potvora...
uploadováno 02.09.08 - 12:50.26 Tady taky...
uploadováno 02.09.08 - 12:50.45 
uploadováno 02.09.08 - 12:50.56

uploadováno 02.09.08 - 12:51.12 
uploadováno 02.09.08 - 12:51.23

15.06.2008 - Erzetka Lážovice
Tak jsme si s Prašivkou vyrazili na Erzetku Lážovice. Byl to náš první společný větší závod.

Závody jako takové neměly chybu, ale zlobila technika. V půlce závodu se uvolnil setrvačník a uvažoval jsem o odstoupení. Naštěstí mne ostatní přemluvili že se to dá stihnout opravit, takže díky Bufovi a Heverovi byl motor za hodinu a půl zpátky v autě a jelo se dál. Oběma tímto moc děkuju.

Druhá závada byl utržený závěs výfuku, ale to byl následek krátkého výletu mimo trať. Za to auto nemohlo.

A co závěrem? Snad jen ještě jednou poděkovat všem za nezištnou pomoc a fantastickou atmosféru v depu. Jen tak dál...

Pár záběrů včetně mého "výletu" mimo trať je tady: http://www.blesky.fotkyzrally.com/Videogalerie/Videa/Lazovice08.mpg
Před závodem
uploadováno 17.06.08 - 12:01.37 Na trati 1
uploadováno 17.06.08 - 11:52.39 Na trati 2
uploadováno 17.06.08 - 11:53.39 Motor ven...
uploadováno 17.06.08 - 12:02.47 ...utáhnout setrvák...a honem zpátky na trať
uploadováno 17.06.08 - 12:04.06
A jede se dál...
uploadováno 18.06.08 - 11:59.46

8.05.2008 - PREMIÉRA
Tak máme za sebou první závod. Jarní řádění mezi kužely - Krty u Katovic. Prašivka měla v tu chvíli najeto prvních 160km kolem Českých Budějovic při zkoušení a dalších asi 70km na závody. Jsem naprosto spokojen s jízdními vlastnostmi, nemám důvod na autě cokoli měnit.

Výsledkem je druhé místo v kategorii do 1400 ccm a čtvrté celkově z 80 startujících. Nějaké slušné umístění jsem tak trochu předpokládal, ale tohle jsem rozhodně nečekal. Zvláště ne s takto "syrovým" autem.

Jedno malé video najdete tady:

http://www.youtube.com/watch?v=e3c_nV0PgUU


a ještě onboard z tréninkové jízdy:

http://www.youtube.com/watch?v=p5IWeuIqkr4

Slalom Katovice
uploadováno 27.05.08 - 12:13.37 Katovice 2
uploadováno 27.05.08 - 12:14.02


Komentáře :

 
24.02.14 - 22:30 Krteczek [odepsat]
To Pavel JHB: Možná že fotka mate, ale radius tam je. A čepici rozhodně potřebovat nebudu, bo to topí jak o život

 
24.02.14 - 18:57 Pavel JHB [odepsat]
Strejdo, ten strop te bude zlobit, sice si se snazil, ale mas spatnne naohybany draty. Ty nemaji byt rovne, ale maji mit polomer strechy a dosponovany ke strese. Takhle nebudes moci mit na hlave cepici s bambulou, kdyz bude pod nulou...

 
23.08.12 - 09:43 habr [odepsat]
2
-0
2
To Krteczek: Pěknej odstín modré, jen .... je otěruvzdorná?

 
30.07.12 - 09:40 Krteczek [odepsat]
To habr: Pokud jsi názoru že toto odpružení je měkké nebo snad dokonce komfortní, nechám Tě s ním absolvovat cestu po D1... progresivní jednotko

 
30.07.12 - 08:30 habr [odepsat]
2
-0
2
To Krteczek: Hlásáš bludy, odkdypak je borovice tvrdá? Pokud bys chtěl opravdu přitvrdit, tak musíš sáhnout po buku nebo ještě lépe dubu. Borovici bych dal na kopce nebo možná okruhy, ale na relly?? Ještě máš možnost použít tvrdou ale progresivní jednotku - habr.

 
30.07.12 - 07:17 netOpýr [odepsat]
To Krteczek: momentálně mam podobně odpružený šestikilo, ale mam dvě samostatný nezávislý pružící jednotky

 
23.07.12 - 08:28 Krteczek [odepsat]
To Skippy: Slzy jsou zbytečné. Auto nezanikne. Naopak bude novější a hezčí. Všechny vychytávky které jsi vyvinul zůstanou, a přibude něco navíc... Přijď se přesvědčit

 
21.07.12 - 19:11 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
2
-0
2
To Skippy: nemáš u toho chlastat,když to tu čteš :-))

 
21.07.12 - 00:30 Skippy [odepsat]
0
-2
-2
Přestože jsem toto auto před pár lety s těžkým srdcem prodal, v mém srdci mělo stále své místo.

V mém věku už mne jen velmi, velmi zřídka dokáže někdo donutit k slzám, ale vám se to povedlo...

 
28.04.12 - 13:28 habr [odepsat]
To Trabantolog: Báječné vozítko, v Písku by se Hodila i ta štípačka, protože Martin to přeKotil na kraji lesa. Nejtek tedy moc závodnický jméno není, to jsem se sekl,ale jistá podobnost by byla.

 
28.04.12 - 08:41 Trabantolog [odepsat]
[www]
To habr: Jmenoval se Nejtek a přidávám popis vozidla, nemělo jen štípák na dříví.

Jedná se o osmikolový parní automobil s arašídovým chlazením. Čtyři kola má dole, čtyři nahoře. Jezdí se zpravidla na spodních kolech, horní kola jsou zde pro případ, že by se automobil převrátil (to by mohl Krtek ocenit). Všech osm kol je postaveno v úhlu, to jest šikmo, díky čemuž nemusí tento automobil jezdit jako ostatní auta, ale i na boku, a dokonce na hřbetě, to znamená úplně vzhůru nohama. Tím se naprosto odstraňuje možnost jakékoliv nehody. Místo obyčejné nádrže je v autě kotel na ohřívání sodové vody. Pára, která vzniká ohříváním sodovky, zvětšuje tlak na píst, a proto se kola točí rychleji. Za kotlem je nádoba na výrobu arašídové zmrzliny, které ne nezbytně třeba k chlazení válce. Zmrzlina zahřátím roztaje, proudí trubičkou do kotle a slouží k mazání motoru. Vůz má čtyři rychlosti, jakož i zpátečku a rychlost boční. V zadní části auta je zařízení na praní prádla,(vhodné na praní trenek spolujezdce). Pračka funguje i za jízdy na kteroukoliv rychlost. Když auto stojí, to jest při zastávkách, štípe vůz dříví, míchá hlínu, vyrábí cihly a rovněž loupe brambory. Toť popis vozu. Obrázek se pokusím přidat později.

 
27.04.12 - 22:11 habr [odepsat]
To Trabantolog: Nemůžu si vzpomenout na jméno toho Neználkova kámoše - vlastníka auta, připoměň mi ho, prosím. On měl nějaké závodnické jméno, ale Krtek to nebyl, ten měl autíčko na klíček a péro a byly mu malý gatě. To je jiná story.

 
27.04.12 - 21:19 Veronika [odepsat]
[www]
To Krteczek: Chudák Martin

 
27.04.12 - 21:03 Krteczek [odepsat]
To Trabantolog: Ty jo. Multifunkce byl vždycky můj sen. Nahoď obrázek. Předložím to teamovému inženýrovi do vývojového centra

 
27.04.12 - 19:57 Trabantolog [odepsat]
[www]
To habr: Knížku mám a opravdu tam je to auto i plánkem a má i štípačku na dříví takže by mohly kluci po závodě auto využít k naštípání dříví na táborák

 
27.04.12 - 13:23 Zuziiik [odepsat]
To habr: myslím, ale, že by k tomu byla potřeba taková ta neználkovská čepička......aby to bylo stylové :)

 
27.04.12 - 10:11 habr [odepsat]
1
-0
1
To Krteczek: Zajímavý návod včetně obrazové dokumentace najdeš v knize Neználkovy příhody, vydané SNDK (státní nakladalství dětské knihy) někdy kolem r. 1960, tam má Neználkův kamarád (jeho jméno si už nepamatuji) auto s koly i nahoře. Neobjevuj Ameriku, když už to někdo jiný udělalza tebe. Třeba tu knihu někdo ještě má, najde obrázek a dá ti ho sem.

 
26.04.12 - 07:49 Krteczek [odepsat]
To netOpýr: Uvažujeme o montáži postraních balančních koleček

 
26.04.12 - 04:54 netOpýr [odepsat]
To Krteczek: to by se vyplatilo s tim natřít i střechu, pak by se to nemuselo převracet ručně
rejp

 
25.04.12 - 16:00 BUFU [odepsat]
[e-mail][ICQ]
To Krteczek: gumídek

 
24.04.12 - 23:10 Krteczek [odepsat]
To habr: Nárazuvzdorná vrstva přijde na to. Bude to tenká vrstva specielní emulze na bázi "hopíku".

 
24.04.12 - 13:46 habr [odepsat]
Pěkná práce, jen .... je ta základovka nárazuvzdorná?

 
24.04.12 - 12:58 Zuziiik [odepsat]
Vyhoďte ty hnusný věci okolo, vyfoťte tu podlahu celou a prodejte to jako obraz......dáse to docela dobře zpeněžit :) http://www.michelkeck.com/ABSTRACT_ART_PRINT_GALLERY_Wholesale_Pricing_p/030625-48x36.htm

 
24.04.12 - 11:45 Veronika [odepsat]
[www]
To Zuziiik: Děkuju!

 
24.04.12 - 11:30 Zuziiik [odepsat]
ta první fotka z nové aktualizace by se dala prodat jako nějaké umělecké dílo od malíře.......boží

 
13.04.12 - 21:38 Ori [odepsat]
To Mike-Strike: urcite, kdyz se ptas

 
13.04.12 - 21:17 Mike-Strike [odepsat]
To netOpýr: nééé, snad to není to září 1987...

 
13.04.12 - 17:30 netOpýr [odepsat]
To Ori: to taky, ale jeden Vršákův to měl napsaný za oknem. Už sem s nim mluvil a tenhle to neni

 
13.04.12 - 08:28 Krteczek [odepsat]
To Ori: V tom případě jsou všechny moje vozy špásmobil

 
12.04.12 - 23:56 Ori [odepsat]
To Krteczek: špásmobil znamená auto pro zábavu, přeloženo doslovně:-)

[1-30]   [31-60]   [61-90]   [91-102]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2020 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 1.255691, 28.10.20 - 03:59:25, uptime : 276 dnů 0 hod 32 min, volné místo : 7245 MB
<- říjen
2020
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
nikdo tu není