Úvod


Přejít na : [Komentáře] [Popis] [Základní informace] [Fotky]

Fotky :


uploadováno 02.11.10 - 01:25.53 
uploadováno 01.11.10 - 22:40.56 
uploadováno 10.02.09 - 23:08.32 
uploadováno 01.11.07 - 22:48.51 Menší bratříček
uploadováno 01.11.07 - 20:19.06
Klasický pohled
uploadováno 01.11.07 - 20:09.59 
uploadováno 07.06.08 - 10:11.59 Motor - radost pohledět, škoda, že není slyšet zvuk
uploadováno 01.11.07 - 20:15.19 
uploadováno 01.11.07 - 20:10.49 Zadní partie - za pozornost stojí kombinace barev
uploadováno 01.11.07 - 20:09.03

uploadováno 07.06.08 - 10:12.32 Náhled do interiéru
uploadováno 01.11.07 - 20:12.19 Jako v obýváčku
uploadováno 01.11.07 - 20:14.51 
uploadováno 01.11.07 - 23:15.46 Krkonoše 22.02.2009
uploadováno 15.05.10 - 17:00.54
14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:53.06 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:55.31 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:55.51 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:56.19 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:56.41
14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:57.00 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:57.20 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:57.48 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:58.09 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:58.31
14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:58.52 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:59.11 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:59.31 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 16:59.52 14.05.2010
uploadováno 15.05.10 - 17:00.14

Základní informace :
Správce auta :Trábošík
Další spravované vozy :
Založeno :23.10.07 - 12:44
Poslední změna :9.02.09 - 21:18
 
Majitel :Trábošík
Jméno auta :Trabant
Typ :Trabant 601
Sekce :Trabant 601
SPZ :2S9 5469
Rok výroby :1988
Barva :Panamagrün
Karosérie :limuzína
Kategorie :klasik

Popis :

Trabantíka jsme s tátou koupili v říjnu 2003. Byl docela v dobrém stavu - motoricky dobrý a minimálně rezavý. Jen vzhledově to bylo horší (kombinace zelené a fialové). Trochu zlobilo elektronické zapalování, ale to se dalo opravit, takže jsme dali trabantíka do pojízdného a technicky odpovídajícího stavu. Ale pak se vysypal motor, tak jsme si řekli, že ho vyměníme, no a když už jsme měli všechno venku (komplet přední nápravu s motorem a převodovkou), tak jsme se dali do celkové renovace - odlepení baltníků, vyvaření, protikirozní nátěry, ... Trabantík byl rozebrán do posledního šroubečku, jen střechu jsme nesundavali.
Dnes je tam motor po generálce, komplet nové brzdy, světla, doplňky interiéru, atd, atd...
Snažili jsme se, aby bylo Trabantík co nejvíce originální. Neoriginální je tam v podstatě jen palivoměr, kombinace světlejší barvy (nemohli jsme sehnat originální odstín, ale myslím, že takhle to vypadá také moc pěkné, je to veselejší), třetí brzdové světlo (kvůli bezpečnosti) a kompletní odhlučnění motoru. Na stěně mezi kabinou a motorovým prostorem je asi tak 5 cm odhlučňovací hmoty. Byl to takový pokus, jestli to bude znát, a povedlo se. Motor je o poznání tišší - v kabině není tolik slyšet.
Celková renovace trvala skoro rok a letos v září jsme vyjeli.
První delší cesta vedla do Prahy na Trabantiádu. Byla to taková generální zkouška - Trabantík prošel. Celou cestu jel velmi pěkně a za ten den najel skoro 200 kilometrů bez nejmenšího problému.

Aktuality :

5.08.2012 - Zlomený šroub u pravé zadní nápravy
Při cestě zpět z Jižních Čech se najednou ulomilo uchycení pravé zadní nápravy. Foto dodám.

26.06.2012 - 26.06.2012 - 12.07.2012 Výlet do Dánska
Rok se s rokem sešel a my jsme již potřetí absolvovali dovolenou Trabantem. Zatím jen stručné info. Ujeli jsme 5000 km se spotřebou 5,6 litrů na 100 km.

Fotky jsou zde:


http://stepan-maxa.rajce.idnes.cz/01_26.06.2012_-_12.07.2012_-_Dansko/

29.03.2012 - Servis
Výměna brzdové kapaliny, brzdových čelistí, prasátek na přední nápravě, výměna pouzder svislých čepů, výměna převodového oleje, seřízení geometrie.
Stav kilometrů: 102900 km

11.03.2012 - Škola smyku
I Trabantík se zúčastnil školy smyku. Dostal jsem to jako dárek k Vánocům a jiný vůz nemám, takže jsem vyrazil s Trabantem. Byl to historicky první Trabant na polygonu u Příbrami.
Absolvovali jsme i smyk přes ruční brzdu a otočili se o 360°. Bohužel je to natočené jen zevnitř vozu a podle svědků to zvenku vypadalo dost nebezpečně, proto jsme tento kousek již podruhé neabsolvovali.
Ale například ovladatelností na ledu v překážkové dráze vynikal Trabant ovladatelností, jako jediný projel danou dráhu rychlostí 55 km/h. Ostatní vozy končili maximálně rychlostí 50 km/h a při vyšších rychlostech bořily kuželky.

10.09.2011 - Dovolená ve Francii
Tak jsme se v sobotu po třech týdnech cestování konečně vrátili domů. Jak jsem slíbil loni v článku o cestě Trabantem do Slovinska, vydali jsme se letos na dvakrát tak dlouhou cestu na Azurové pobřeží a do Provence.
Zatím jen stručně a telegraficky (článek dodám později) - poprvé s našim Trabantem dlouhé trasy po dálnici, zácpy ve velkých městech, nezpevněné silnice, čtyřicetistupňová vedra a někdy i více, Dvakrát přejezd přes Alpy, stoupání do 3000 m.n.m. a následné klesání a v neposlední řadě zájem o Trabanta všude, kam jsme přijeli :-)
Než bude článek, zatím můžete mrknout na fotky. Vše ještě bude do konce týdne doplněno (článek, další foto a hlavně popisky). Na všem pracuji :-)

uploadováno 13.09.11 - 23:38.13 
uploadováno 13.09.11 - 23:38.48 
uploadováno 13.09.11 - 23:39.24 
uploadováno 13.09.11 - 23:39.55 
uploadováno 13.09.11 - 23:40.44

uploadováno 13.09.11 - 23:41.42 
uploadováno 13.09.11 - 23:42.22 
uploadováno 13.09.11 - 23:43.13 
uploadováno 13.09.11 - 23:43.48 
uploadováno 13.09.11 - 23:44.23

uploadováno 13.09.11 - 23:45.31 
uploadováno 13.09.11 - 23:46.04 
uploadováno 13.09.11 - 23:46.55 
uploadováno 13.09.11 - 23:48.03 
uploadováno 13.09.11 - 23:48.50

uploadováno 13.09.11 - 23:49.37 
uploadováno 13.09.11 - 23:50.13 
uploadováno 13.09.11 - 23:50.48 
uploadováno 13.09.11 - 23:51.41 
uploadováno 13.09.11 - 23:52.15

uploadováno 13.09.11 - 23:53.05 
uploadováno 13.09.11 - 23:53.43 
uploadováno 13.09.11 - 23:54.27 
uploadováno 13.09.11 - 23:55.25 
uploadováno 13.09.11 - 23:56.00

uploadováno 13.09.11 - 23:57.00 
uploadováno 13.09.11 - 23:57.38 
uploadováno 13.09.11 - 23:58.15 
uploadováno 13.09.11 - 23:58.42 
uploadováno 13.09.11 - 23:59.21

uploadováno 14.09.11 - 00:00.13 
uploadováno 14.09.11 - 00:00.55 
uploadováno 14.09.11 - 00:01.22 
uploadováno 14.09.11 - 00:02.07 
uploadováno 14.09.11 - 00:02.38

23.10.2010 - 12. Trabantiáda Praha
Vyvedla se po všech stránkách. Zde je pár našich fotek.

uploadováno 01.11.10 - 19:30.55 
uploadováno 01.11.10 - 19:31.38 
uploadováno 01.11.10 - 19:34.14 
uploadováno 01.11.10 - 19:34.43 
uploadováno 01.11.10 - 19:35.43

uploadováno 01.11.10 - 20:08.39 
uploadováno 01.11.10 - 20:09.07 
uploadováno 01.11.10 - 20:09.48 
uploadováno 01.11.10 - 20:10.24 
uploadováno 01.11.10 - 22:09.09

uploadováno 01.11.10 - 22:09.28 
uploadováno 01.11.10 - 22:09.53 
uploadováno 01.11.10 - 22:10.24 
uploadováno 01.11.10 - 22:10.57 
uploadováno 01.11.10 - 22:11.17
Čekání na start jízdy zručnosti
uploadováno 01.11.10 - 22:11.36 
uploadováno 01.11.10 - 22:11.58 Na startu
uploadováno 01.11.10 - 22:12.18 Na startu
uploadováno 01.11.10 - 22:12.36 Při jízdě zručnosti - nakonec jsem ji jel 3x , protože jsem si podvakrát zapomněl pustit stopky :-(
uploadováno 01.11.10 - 22:16.25

uploadováno 01.11.10 - 22:16.47 
uploadováno 01.11.10 - 22:22.37 
uploadováno 01.11.10 - 22:23.38 
uploadováno 01.11.10 - 22:24.02 
uploadováno 01.11.10 - 22:24.54

uploadováno 01.11.10 - 22:24.24 
uploadováno 01.11.10 - 22:27.58 
uploadováno 01.11.10 - 22:26.06 
uploadováno 01.11.10 - 22:30.27 
uploadováno 01.11.10 - 22:30.55

uploadováno 01.11.10 - 22:31.41 
uploadováno 01.11.10 - 22:32.09 
uploadováno 01.11.10 - 22:32.43 
uploadováno 01.11.10 - 22:33.11 
uploadováno 01.11.10 - 22:34.08

23.10.2010 - 4000 km
Od 10.7. do 23.10. ujel trabík bez problémů už více jak 4000 km.

24.07.2010 - Cesta do Slovinska 10.7.-23.7.2010 (2266,2 km bez
Malé auto s velkým duchem

Cestování trabantem v dnešním provozu není pravda úplně bezpečné a pohodlné, ale na druhou stranu přináší určitou dávku nostalgie a plno nových zážitků.

Ráno v půl sedmé jsme nasedli do vozu, vytáhl jsem sytič, otočil klíčkem a na první škrtnutí motor chytnul. Za námi se objevil namodralý oblak dýmu. Rozjeli jsme se a po chvíli jsem sytič zastrčil. Vydali jsme se vstříc naší vytoužené dovolené do Slovinska.
Auto bylo hodně naložené. Naplánovali jsme si okružní trasu se zastávkami na nejzajímavějších místech a chtěli jsme přespávat hlavně v kempech. Proto jsme s sebou vezli stan, spacáky, karimatky, ale i nějaké to jídlo, oblečení a dokonce chladící box. Ze začátku jsem nevěřil, že se to vše do kufru trabanta vejde, ale byl jsem mile překvapen. Zavazadlový prostor, i když se to nezdá, je opravdu veliký a to i přesto, že část ho zabírá rezerva a další povinná výbava automobilu. Musím ale podotknout, že jsme jeli pouze dva. V plném obsazení čtyřmi lidmi si neumím takovéto cestování v trabantu představit.
První úsek cesty z Kutné Hory přes Tábor do Českých Budějovic jsme jeli v poklidu. Motor si brumlal a za okénky ubíhala jihočeská krajina. V Budějovicích přišel čas prvního tankování. Zajeli jsme k čerpací stanici, vypnul jsem motor, zvedl přední kapotu a odšrouboval víčko černé 26 litrové nádrže. Z kufru jsem vzal olej do dvoutaktních motorů a při poměru mazání 1:50 jsem nalil do nádrže odpovídající množství, které jsem doplnil benzinem. Zásobu oleje jsme si vezli s sebou.
Po přejetí rakouských hranic a se zvětšující se vzdáleností od domova jsme zaznamenávali více uznalých pohledů a zdvižených palců. Cesta po rakouských silnicích příjemně ubíhala. Jeli jsme mimo dálnice a nejfrekventovanější tahy abychom se mohli kochat rakouskými vesničkami a výhledy na Alpy. Později odpoledne jsme dojeli do města Villach u slovinských hranic. Čekal nás asi nejnáročnější úsek cesty - 18% stoupání. Pod kopcem byla cedule, že se má podřadit na první rychlostní stupeň, ale byli jsme rozjetí a tak jsem tam nechal dvojku. Na tu jsme vyjeli do půlky kopce, pak už jsme museli jet na jedničku. Původně jsme chtěli zastavit a udělat pár fotografií, ale nakonec jsme radši jeli dokud to šlo. Stoupání i následné klesání jsme zvládli i když se nám párkrát hlavně při podřazování na jedničku orosilo čelo. Trabant by sice zvládl i větší stoupání, ale to jsme se už podstoupit neodvážili. Při klesání jsme si pak pomáhali brzděním motorem – většinou na dvojku.
K večeru jsme dojeli do kempu nedaleko města Kranjska Gora, kde jsme následujících několik dnů zůstali a cestovali po okolí. Celou trasu až sem jsme ujeli zhruba za 13 hodin, což je celkem dobrý výsledek.
Při průjezdu přes Alpy na jih se nám naskýtaly nádherné pohledy. Tam už paradoxně tak velké stoupání nebylo, ale i tak na nás kolemjedoucí auta a motorkáři uznale pokyvovali a když jsme vyjeli na nejvyšší bod (sedlo Vršič - 1611 m.n.m.), vzbuzovali jsme celkem veliký obdiv.
V podstatě celou cestu jsme si na nezájem opravdu stěžovat nemohli. Každý se otočil, zamával, podíval se, když byla možnost, zeptal se na pár detailů. Těšilo nás to.
Samozřejmě, že trabant není auto stavěné pro dlouhé cesty a vysoké rychlosti a konstrukční stáří je znát snad na každém detailu. Podvozek není úplně stabilní, při průjezdu zatáčkou s nerovným povrchem odskakuje záď. Sedadla neposkytují dostatečnou oporu pro tělo – chybí boční vedení, opěradlo je moc krátké a opěrky hlavy jsou jen pro parádu. Zadní dvě místa jsou spíše nouzová. Při delších trasách člověka bolí záda a celkově je z jízdy unaven. Od motoru je v kabině hlavně při rychlostech vyšších než 90 km/h vysoký hluk.
Klimatizace je pojem v tomto voze neznámý. My jsme cestovali ve vedrech, kdy se rtuť teploměru ve stínu šplhala snad ke 40 °C. Vzduch z výdechů u čelního skla a pod palubní deskou fouká pouze když je motor v otáčkách, takže je potřeba mít stále otevřená okénka, což komfortu cestování zrovna nepřidá.
Motor je na dnešní poměry slabý, s výkonem 19 kW (26 k) to zrovna na předjíždění není. Ovšem díky nízké pohotovostní hmotnosti 615 kg je hlavně při rozjezdech celkem živý.
Citelně nám chyběla pětka. Motor se čtyřstupňovou převodovkou byl v rychlostech kolem 100 km/h hodně vytočen a do kabiny se dostávalo velké množství hluku.
O bezpečnosti či dokonce ekologické stránce vozu je možná lepší se nezmiňovat. Jediným modernějším prvkem výbavy byly samonavíjecí bezpečnostní pásy a ekonoměr. Tedy ukazatel aktuální spotřeby, která je znázorňována pomocí barevných LED diod. Tyto prvky výbavy se montovaly do posledních modelů (tento je ročník ´88).
Ovšem právě spotřeba nás mile překvapila. Pečlivě jsme si zapisovali ujeté kilometry a množství dotankovaného benzinu a nakonec jsme vypočetli spotřebu 5,9 litrů/100 km.
Trabant je dnes už jednoduše veteránem a proto ho jako takový musíme brát. Posun v konstrukci moderních automobilů je oproti němu obrovský a srovnávat to dost dobře nejde.
Ale svézt se tímto vozem je bezpochyby veliký zážitek a je o to větší, pokud se jedná o dlouhou cestu do zahraničí. Dnes je spousta nadšenců, kteří takto cestují po světě. Několik jsme jich během naší cesty také potkali. Například holandský pár, který cestuje na dovolenou po Evropě s VW Transporter druhé generace (T2) z roku 1968 už sedm let.
Díky trabantu jsme poznali spoustu lidí, kteří k nám jen tak přišli, prohlédli si autíčko a dali se s námi do řeči. Je to moc příjemné a milé. Spousta lidí nám mává, zdraví nás a troubí nám na pozdrav.
Jízda s trabantem v Alpách nebo na pobřeží moře má své kouzlo. Je v něm trocha romantiky i nostalgie. Pro nás to byl veliký zážitek a příjemně to ozvláštnilo celkem obyčejnou dovolenou. I proto bychom příští rok chtěli vyrazit znovu. Přemýšlíme o Dánsku nebo o Francii. Uvidíme, kam se nakonec vydáme.
Majestátní Alpy
uploadováno 26.10.10 - 00:17.17 Na odpočívadle
uploadováno 26.10.10 - 00:18.06 Na odpočívadle
uploadováno 26.10.10 - 00:18.44 Na odpočívadle
uploadováno 26.10.10 - 00:19.09 Na odpočívadle
uploadováno 26.10.10 - 00:19.31
Výhled ze stanu na Triglavský národní park
uploadováno 26.10.10 - 00:19.55 Takováto stoupání jsou zde zcela běžná
uploadováno 26.10.10 - 00:21.42 Výhled na Triglavský národní park
uploadováno 26.10.10 - 00:22.07 Kaplička na památku ruských vězňů, kteří postavili cestu přes sedlo Vršič
uploadováno 26.10.10 - 00:22.31 Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:23.05
Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:07.27 Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:23.26 Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:07.04 Při jízdě jsme se stále kochali nádhernými výhledy
uploadováno 26.10.10 - 00:08.15 Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:24.08
Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:24.31 Časté opravy silnic v horách a následné čekání na semaforech
uploadováno 26.10.10 - 00:08.33 Cesta Julskými Alpami přes sedlo Vršič (1611 m.n.m.)
uploadováno 26.10.10 - 00:24.55 Stan se slunečníkem patřil Němci, který žije ve Zwickau - hned jsme se dali do řeči :-)
uploadováno 26.10.10 - 00:08.51 V lyžařském středisku Kanin
uploadováno 26.10.10 - 00:25.24
Výhled na italské Alpy z lyžařského střediska Kanin, kam se lze dostat kabinkovou lanovkou
uploadováno 26.10.10 - 00:09.18 Řeka Soča
uploadováno 26.10.10 - 00:25.55 Naše první ubytování v apartmánu s parkováním pod vinnou révou
uploadováno 26.10.10 - 00:26.19 Naše první ubytování v apartmánu s parkováním pod vinnou révou
uploadováno 26.10.10 - 00:26.44 Pláž u města Koper
uploadováno 26.10.10 - 00:27.54
Koper - dnešní automobily trochu povyrostly
uploadováno 26.10.10 - 00:28.20 Koper - dnešní automobily trochu povyrostly
uploadováno 26.10.10 - 00:28.40 Sem se auta už nevejdou
uploadováno 26.10.10 - 00:29.27 Piran je asi nejkrásnější městečko na Slovinském pobřeží
uploadováno 26.10.10 - 00:10.06 Poprvé s Trabantem u moře
uploadováno 26.10.10 - 00:30.16
Slovinské pobřeží je velmi krátké, měří pouhých 47 km
uploadováno 26.10.10 - 00:11.31 Poprvé s Trabantem u moře
uploadováno 26.10.10 - 00:30.48 Poprvé s Trabantem u moře
uploadováno 26.10.10 - 00:31.17 Predjamski Grad postavený před vchodem do jeskyně
uploadováno 26.10.10 - 00:31.40 
uploadováno 26.10.10 - 00:32.19
Malý nakládací otvor je slabinou jinak velkého zavazadlového prostoru
uploadováno 26.10.10 - 00:33.06 
uploadováno 26.10.10 - 00:33.33 Před hostelem Celica v Ljubljani
uploadováno 26.10.10 - 00:34.00 Ráno jsme našli za stěračem v Lublani tento lísteček
uploadováno 26.10.10 - 00:34.57 Ráno jsme našli za stěračem v Lublani tento lísteček
uploadováno 26.10.10 - 00:35.20

uploadováno 26.10.10 - 00:36.55 Po příjezdu do kempu následovala vždy stavba stanu a příprava večeře
uploadováno 26.10.10 - 00:13.41 
uploadováno 26.10.10 - 00:37.18 
uploadováno 26.10.10 - 00:37.42 
uploadováno 26.10.10 - 00:38.05
Kempování v Mariboru
uploadováno 26.10.10 - 00:38.53 Nebyli jsme jediní, kdo cestují neobvyklým vozem
uploadováno 26.10.10 - 00:39.22 V rakouských Alpách
uploadováno 26.10.10 - 00:14.09 V rakouských Alpách
uploadováno 26.10.10 - 00:39.47 V rakouských Alpách
uploadováno 26.10.10 - 00:40.11
Poslední foto v rakouských Alpách při cestě domů
uploadováno 26.10.10 - 00:14.33 V rakouských Alpách
uploadováno 26.10.10 - 00:40.34 Tulln - posledních 10 let nejrkrásnější město Rakouska
uploadováno 26.10.10 - 00:15.00 Na parkovišti v městečku Tulln - David a Goliáš
uploadováno 26.10.10 - 00:41.00 Dukovany na cestě domů
uploadováno 26.10.10 - 00:41.21

1.07.2010 - Výměna pouzder svislých čepů
Jak tu někteří z Vás psali dole v příspěvcích, tak opravdu ta zelená pouzdra svislých čepů z Maďarska nevydržela. Musel jsem měnit za originál DDR. Ale už je to v pohodě. Po vydatném promazání teď trabík zatáčí - jedna radost :-)

14.05.2010 - POZOR NOVÁ RECENZE TRÁBOŠÍKA
Trábošík má dneškem počínaje novou recenzi na serveru AUTO.CZ.

Odkaz


http://moje.auto.cz/Trabosik/trabant-601-s.html


Zde si můžete přečíst něco málo o historii a technických údajích vozu.

11.05.2010 - Novinky
Další vylepšení provedené na Trabantíku.

Autorádio mám ve voze již více jak rok a půl a do nedávné doby jsem měl na poličce pod palubní deskou položené repráčky vymontované od počítače. Ovšem otřesy jim jaksi nesvědčily a tak mi přestaly fungovat. Sehnal jsem si tedy autorepro z Daweoo Nubira za pár korun na aukru a vyrobil na ně dřevěné krabičky, které jsou položeny na poličce pod palubní deskou.
Navíc jsem do vozu zamontoval hodiny, tedy přesněji starý budík z ložnice, který odpovídá stářím stáří trabantíku. Osvětlení je napojeno na osvětlení palubní desky, takže při rozsvícených světlech se mi rozsvítí i ciferník hodin. V noci jsou tak dobře čitelné a je to bezpečnější než někde po tmě při jízdě hledat mobilní telefon nebo hodinky.
Tyto úpravy sice nejsou originál, ale všechny se snažím dělat s citem a hlavně tak, aby byly snadno demontovatelné bez větších způsobení škod na originalitě a původním vzhledu celého Trabantíka.
Nové reproduktory a budík pod palubní deskou
uploadováno 15.05.10 - 16:47.23 Detail reproduktoru
uploadováno 15.05.10 - 16:51.34

8.05.2010 - Trabant sraz Český Ráj 2010
Tak jsme se letos po delší odmlce vydali zase na sraz Trabantů. Loni nám to bohužel časově nevyšlo a zrovna jsme přišli o zelenou nálepku :-( Jak ta by Trabantíkovi na okýnku slušela. Sraz byl nádherný, počasí se vyvedlo, soutěže jsme si, i když jsme nic nevyhráli, hezky užili. Prostě paráda. Přidávám pár fotografií.
Já s tátou
uploadováno 12.05.10 - 23:42.00 Já s Anetkou (mou přítelkyní, kterou mi někteří účastníci srazu velmi záviděli)
uploadováno 12.05.10 - 23:43.36 Před startem
uploadováno 12.05.10 - 23:44.38 Spanilá jízda
uploadováno 12.05.10 - 23:45.49 Slavnostní převzetí klíče
uploadováno 12.05.10 - 23:47.04
Velký a malý
uploadováno 12.05.10 - 23:47.40 Poháry pro vítěze
uploadováno 12.05.10 - 23:48.27 Řidič
uploadováno 12.05.10 - 23:49.27 Navigátor
uploadováno 12.05.10 - 23:49.54 A hlavní článek týmu přidělující občerstvení během jízdy
uploadováno 12.05.10 - 23:50.39
Krteček
uploadováno 12.05.10 - 23:52.59 
uploadováno 12.05.10 - 23:53.35 
uploadováno 12.05.10 - 23:54.35 Takovýto podobný přívěs bychom také moc rádi měli
uploadováno 12.05.10 - 23:55.54 
uploadováno 12.05.10 - 23:57.09

9.02.2009 - Zkušební nasazení dobových zimních řetězů!!!
Jelikož se chystáme s přítelkyní příští týden do Krkonoš, tak musím Trabíka řádně připravit, proto jsem si zkusil i nasazování zimních řetězů. Nejen, že by si to měl každý motorista vyzkoušet, ale navíc jsem byl zvědav, jestli jsou po tolika letech, co se nepoužívaly, kompletní a funkční. Povedlo se mi to hned napoprvé. Myslím, že pokud budou potřeba, tak svou úlohu splní dobře.

uploadováno 09.02.09 - 21:08.00 
uploadováno 09.02.09 - 21:08.23 
uploadováno 09.02.09 - 21:08.44

9.01.2009 - Nové zimní pneu
Napadl sníh, mrzne, tak jsem vyjel za město vyzkoušet nové zimní pneu.

uploadováno 09.02.09 - 21:24.46 
uploadováno 09.02.09 - 21:25.17 
uploadováno 09.02.09 - 21:25.42 
uploadováno 09.02.09 - 21:26.12 
uploadováno 09.02.09 - 21:26.49

uploadováno 09.02.09 - 21:27.29

19.11.2008 - Nové autorádio
Po delší době se na trabantíku něco málo udělalo. V interiéru přibylo uplně nové rádio. Je sice fakt, že není originální, ale nijak neruší celkový vzhled palubní desky a je krásně slyšet i při jízdě. Na delší cesty tato vymoženost přijde docela vhod.

14.11.2008 - Nastříkání víka kufru originálním odstínem
Zkusil jsem, jestli se s namícháním barvy trefili. Vyšlo to, mám z toho radost a až budu mít čas a bude hezké počasí, tak se chystám opravit všechny škrábance karoserie. Bohužel to vidím až na letní měsíce příštího roku.

13.07.2008 - Nová internetová stránka
Zatím je v přípravě, ale pracuje se na ní. Adresa je trabosik.freehostia.com

26.06.2008 - Pryžové nárazníky
Konečně jsem sehnal pryžové nárazníky, dnes přišly, tak jsem je hned namontoval. Je to foceno mobilem, proto ta horší kvalita fotek.
Pryžový nárazník
uploadováno 27.06.08 - 00:37.15 Před montáží
uploadováno 27.06.08 - 00:38.38 Po montáži
uploadováno 27.06.08 - 00:39.07 Před montáží
uploadováno 27.06.08 - 00:47.55 Po montáži
uploadováno 27.06.08 - 00:48.25

12.05.2008 - Shrnutí výletu
Sraz v Českém Ráji neměl chybu. Organizátoři se vážně vyznamenali. Perfektní počasí, skvělé místo, bezchybná organizace. Smekám :-) Už se těším na další sraz. Jinak Trabantík najezdil za ten jeden den 253 km, průměrná rychlost z Kutné Hory do Jinolic byla 70 km/h a spotřeba během celého dne 7 litrů na 100 km. Jezdní nádherně. Jinak fotky sem dám v nejbližší době.
Autobusové nádraží v Turnově - já a táta
uploadováno 07.06.08 - 09:41.42 
uploadováno 07.06.08 - 09:43.37 
uploadováno 07.06.08 - 09:44.22 
uploadováno 07.06.08 - 09:45.10 Otevírání sezony - průjezd bránou
uploadováno 07.06.08 - 09:45.59

uploadováno 07.06.08 - 09:46.30 
uploadováno 07.06.08 - 09:47.28 
uploadováno 07.06.08 - 09:48.16 
uploadováno 07.06.08 - 09:49.04 
uploadováno 07.06.08 - 09:49.32

9.05.2008 - První větší výlet
Zítra se chystáme s tátou na sraz do Jinolic, je to od nás asi tak 80 km, takže to bude trochu větší výlet pro Trabantíka. Doufám, dojedem v pořádku, jak jinak taky, že? :-) Až přijedu, přidám nové fotky!!! (Dlouho už jsem sem nic nepřidal)

15.04.2008 - Výměna motoru
Odešel nám už druhý motor, utrhnul se setrvačník a začal prokluzovat, takže jsme museli dát nový motor. Teď je Trabík v záběhu, protože motor je kompletně po generálce - jako nový

20.10.2007 - První velký výlet po renovaci a první sraz vůbec
Ráno jsme se vydali s tátou na cestu do Prahy. Jedem na první náš sraz (tedy můj a Trabantíkův, táta už pár srazů zažil). Počasí sice není uplně nejlepší, ale když vidíme u Tesca plné parkoviště Trabantů, Wartburgů a Barkasů, tak nám to hned zlepší náladu. Spanilá jízda Prahou je neuvěřitelný zážitek, na který se jen tak nezapomíná. Domů jsme dorazili až k večeru. Cesta proběhla bez nejmenších problémů. Za celý den jsme urazili necelých 200 km.

uploadováno 10.06.08 - 23:33.51 Černý most
uploadováno 10.06.08 - 23:34.41 Parkoviště Tesco
uploadováno 10.06.08 - 23:35.33 Start
uploadováno 10.06.08 - 23:36.20 Odjezd na spanilou jízdou přes Prahu
uploadováno 10.06.08 - 23:37.23
Letná
uploadováno 10.06.08 - 23:38.20 No není to krasavec?
uploadováno 10.06.08 - 23:39.41 Motor je vystaven na odiv návštěvníkům
uploadováno 13.05.10 - 00:52.40 Já na místě řidiče, táta na místě spolujezdce
uploadováno 13.05.10 - 00:54.27 Startovní pole
uploadováno 13.05.10 - 00:56.42

uploadováno 13.05.10 - 00:58.57

2.07.2007 - Renovace
Průběh renovace 07.11.2006 - 02.07.2007. Jak píši na začátku, tak byl Trabantík kompletně rozebrán a znovu sestaven.
Takhle to vypadalo po vyndání motoru
uploadováno 10.06.08 - 22:46.37 Po demontáži nastává očištění rezavých míst
uploadováno 10.06.08 - 22:48.27 
uploadováno 10.06.08 - 22:51.13 Nátření rezistinem
uploadováno 10.06.08 - 22:53.55 Odhlučnění kabiny od motorového prostoru
uploadováno 10.06.08 - 22:56.23
Druhá vrstva odhlučňovací hmoty
uploadováno 10.06.08 - 22:59.14 Kompletní přední náprava i s převodovkou - před rekonstrukcí
uploadováno 10.06.08 - 23:01.55 Před rekonstrukcí
uploadováno 10.06.08 - 23:03.23 Po rekonstrukci
uploadováno 10.06.08 - 23:04.31 Před rekonstrukcí
uploadováno 10.06.08 - 23:05.34
Po rekonstrukci
uploadováno 10.06.08 - 23:06.23 Před rekonstrukcí
uploadováno 10.06.08 - 23:07.11 Po rekonstrukci
uploadováno 10.06.08 - 23:07.59 Jako nový
uploadováno 10.06.08 - 23:09.22 Levé přední rameno
uploadováno 10.06.08 - 23:10.28
Přední náprava po rekonstrukci
uploadováno 10.06.08 - 23:12.04 Úspěšná montáž motoru
uploadováno 10.06.08 - 23:13.44 Rozpracovaný interiér
uploadováno 10.06.08 - 23:14.36 Nalakování plechů pod kapotou a konečná kompletace morotového prostoru
uploadováno 10.06.08 - 23:16.24 Zkušební montáž palubní desky
uploadováno 10.06.08 - 23:17.53
Příprava na vyvaření lemů - odstřihnutí shnilých částí
uploadováno 10.06.08 - 23:19.07 Nové lemy
uploadováno 10.06.08 - 23:21.49 Podlaha očištěna a celá natřena antikorozním nátěrem
uploadováno 10.06.08 - 23:23.05 
uploadováno 10.06.08 - 23:24.23


Komentáře :

 
7.04.11 - 12:35 Trábošík [odepsat]
To Trabas: Díky moc. Letos se chystáme do Francie na azurové pobřeží a Provence

 
2.11.10 - 20:41 Trabas [odepsat]
[e-mail][www]
Máš to pěkný.

 
15.05.10 - 16:50 Trábošík [odepsat]
POZOR NOVÁ RECENZE na serveru AUTO.CZ

Přečíst si ji můžete pomocí odkazu:


http://moje.auto.cz/Trabosik/trabant-601-s.html

 
9.02.09 - 21:01 Trábošík [odepsat]
To Hotrod: Povedlo, nakonec ho mám

 
7.01.09 - 13:20 Hotrod [odepsat]
To Trábošík: povedlo se ti sehnat ten odstín barvy?

 
20.11.08 - 00:28 Trábošík [odepsat]
Tak se mi konečně povedlo sehnat firmu, která dokázala namíchat přesně ten odstín, co mám na voze. Velký dík za to patří Vláďovi Vlachovi a Hoďovi. Takže doufám, že přes zimu lak opravím

 
12.06.08 - 13:35 Trábošík [odepsat]
To Hoďa: Díky za uklidnění To víš, já s ním moc nenajezdím, těch pár srazů za rok a nějaká projížďka sem tam. Tak doufám, že to bude v pohodě

 
12.06.08 - 05:29 Hoďa [odepsat]
To Trábošík: neměj zas takovej strach pokud si je dobře udělal a správně vypodložkoval čepy tak něco vydrží.ty asi v zimě jezdit nebudeš a pokud to občas namažeš tak vydrží..mám je na nějakém trabantu taky a zatím v pořádku..

 
11.06.08 - 21:50 Trábošík [odepsat]
To Pappe: Jejda jejda, co se dá dělat, uvidíme. Asi začnu tedy shánět nový...

 
11.06.08 - 18:03 Pappe [odepsat]
To Trábošík: Každý trabanťák ti řekne, že tyhle na 601% origo nejsou a bohůžel jak říká Ondra, vydrží docela krátce.

 
11.06.08 - 15:05 Trábošík [odepsat]
To Ondra Ptak: Když jsem je kupoval, tak mi říkali, že to jsou origo DDR, tak nevím, to jsi mě teď zaskočil

 
11.06.08 - 14:45 Ondra Ptak [odepsat]
To Trábošík: Nechci te strasit, ale tyhle futra na cepy nejsou moc dobry. Radsi si zacni a jiste pomalu schanet origo DDR futra

 
10.06.08 - 22:42 Trábošík [odepsat]
To Marc: Samotný Trabantík stál při koupi 4000,- Kč a byl v docela dobrém stavu. Celková rekonstrukce nás stála okolo 30 000,- Kč. Je tam nový motor, kompletní brzdy (trubičky, prasátka, hl. brzdový válec) a pár drobností (kryty světel, vyklápěcí zadní okna, atd...). Je v tom zahrnuto i vyvaření prahů a lemů podběhů, ale náhradní díly jsme měli doma, takže jsme je nekupovali. V interiéru se dělalo jen pár drobností, jinak je zcela původní.

 
10.06.08 - 11:10 Marc [odepsat]
pěkný kousek moc se mi líbý interiér! Jaká byla tak přibližná cena toh ovše jestli s mohu optat? Děkuji

 
7.06.08 - 09:53 Trábošík [odepsat]
Konečně jsem se sem zas po delší době dostal a přidal pár fotek ze srazu.

 
12.05.08 - 00:22 Trábošík [odepsat]
To padza1: Díky Tenhle víkend najel 253 km a uplně bez problémů. Přes léto asi nechám namíchat barvu a přestříkám ty pruhy, ale nechám asi světlejší nárazníky a rámečky světel.

 
10.05.08 - 21:18 padza1 [odepsat]
krásný trabík

 
9.05.08 - 18:47 Trábošík [odepsat]
To Laeg: Promiň, že píšu až teď, ale dlouho jsem se sem nekoukal. Není to originální díl. Normálně jsme nařezali polystyren na míru, přilepili a na to jsme ještě nalepili odhlučňovací dečku, kterou mají diesláky zespodu kapoty kvůli odhlučnění. Je to myslím z Fabie z vrakoviště, ale celkem jedno, z kterýho auta to vezmeš, no a to je taky nastříhaný na míru a přilepený na polystyrén, po stranách je kobercová lepenka. Toť vše Jo a zevnitř je ta dečka taky nalepená. Musím říct, že to opravdu odhluční tu kabinu. Jako motor je pořád slyšet, ale je to o poznání tišší. Jestli přijedeš někam na sraz, tak se můžeš přijít podívat a projet se

 
9.03.08 - 21:29 Doubravka [odepsat]
jaks prosimtě vyráběl tu polystyrenovou zástěnu? to vypadá jako origo díl! :-D a funguje to?

 
2.11.07 - 14:01 Filip [odepsat]
To Trábošík: nebejt těch hroznejch pruhů tak je to krasavec. kdybys to radši nechal oťukaný. plasty nereznou !

 
1.11.07 - 23:27 Trábošík [odepsat]
To KubikCv: Fakt je, že ty prahy a lemy byly chycený trochu víc, tedy spíš to bylo uplně shnilý

 
1.11.07 - 23:19 KurvikCv [odepsat]
To Trábošík: Ale ten vnitřek je 1 A

 
1.11.07 - 23:18 KurvikCv [odepsat]
To Trábošík: orezlý místa?

 
1.11.07 - 23:18 Trábošík [odepsat]
To KubikCv: Nikdo to nedokázal u nás namíchat, takže tohle bylo jediný řešení

 
1.11.07 - 23:12 KurvikCv [odepsat]
To Trábošík: Hezkej..ale ta zelená..nebyl by lepší origo lak?

 
1.11.07 - 23:10 Trábošík [odepsat]
To Laeg: Ahoj, ta palubovka je originál, ale spodní plechový díl je nově nastříkaný matně černou a vršek je ošetřen takovým sprejem na plastové a koženkové díly

 
1.11.07 - 22:53 Doubravka [odepsat]
Ahoj, prosimtě, ta nádherná palubovka je taky originál? nebo je nějak vyleštěná? dík

 
1.11.07 - 22:15 Židuu [odepsat]
To Trábošík: Jj na auto daju hocico..napriklad moj kamarat dostal stareho rozbiteho renaulta 19..zobral vodove farbicky a zacal ho celeho vyfarbovat..zobral nahrubsi smirgel hadam aky existuje a isiel na to..ale to len tak okrajovo..inac krasny Trabantik..

 
1.11.07 - 22:09 Trábošík [odepsat]
To Skippy: Těch světlejších pruhů nám bylo zezačátku také líto, ale byla to taková "z nouze ctnost". Nikdo nám totiž nebyl schopen namíchat originální odstín. Nakonec jsme to kombinovali se světlejším odstínem a myslím, že to nevypadá špatně, je to veselejší. Ale originál to není, to je pravda.

 
1.11.07 - 22:07 Trábošík [odepsat]
To ŠTOF: Jj, snažili jsme se zachovat všechno originál. Sice je tam pár vylepšení, ale nic, co by narušovalo originální vzhled (tedy až na tu barevnou kombinaci). S tím plácáním, to je pravda. Lidé dneska dokáží na auto naplácnout cokoliv.

[1-30]   [31-39]   

Přidat nový komentář
Přidávat komentáře mohou jen registrovaní uživatelé !


Autoklub Trabant Brno
© 2005-2018 by Martin, sponzored and managed by Tomáš
Prosím o dodržování pravidel stránek.
loadtime : 0.277823, 14.11.18 - 19:09:23, uptime : 31 dnů 1 hod 20 min, volné místo : 12162 MB
<- listopad
2018
->
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Volby
Přihlásit se

Přihlášení lidé
aklenot
duroplast
Pavel JHB
Peťass
TTT Frank.Colletti
Wimpy